Een goedenavond allemaal.
Ik dacht laat ik me dan ook maar is voorstellen

Ik ben Joey ben 21 jaar en woon nu nog in Breda(word Zwijndrecht):p in het dagelijkse leven doe ik nu niet meer veel meer maar ik ga in september weer lekker naar school haha.

Nou nu komt het, mijn auto een polo fox 1.0 uit 1993 volgens mij…
Ik heb hem gekocht voor 350euro en had hem cadeau gegeven aan me moeder omdat ik altijd in die van haar reed. Maar na 3 maanden had ze het wel gezien en kreeg ik hem weer terug .
In het begin had egt niks met men polo maar dat kwam misschien omdat de verwarming stuk was en het winter was:p Nou goed om dat een foto meer dan duizend woorden zegt ,
ik kocht hem zo met 1 of andere sticker op de motorkap van een transformer volgens mij?

En zo ziet tie er nu uit,

Het zijn niet de beste fotos maar ik had op dat moment alleen me telefoon bij me.
Maar al met al lijkt het wat teworden:P zou alleen nog wat andere velgen willen hebben want die dunnen bandjes vind ik er niet uit zien:P en hij zou ook nog wel wat omlaag mogen van mij. Dus mocht je nog wat hebben liggen en niet teduur
Dit is dus mijn auto waarschijnlijk binnen kort wel een keer te zien op een meeting met mij erbij natuurlijk:P, dus misschien tot dan .
Gr Joey