Hee heren
Ik heb zojuist mijn Skoda op marktplaats gezet omdat er voor een maand of 4 a 5 amper meegereden word en zo`n diesel is dan toch wel duur. Ook wilde we al iets anders als een golf 5 variant of iets anders in de klasse.
Omdat dat nu nog niet echt hard nodig is ga ik in die 4 a 5 maanden rustig wachten op een schade auto die hopelijk een keer op mijn werk langs komt.
Dusss als ik de skoda kwijt kan moet er wel een autotje zijn. Mijn vouw boeit het niet zoveel zolang het niet te oud is en gewoon goed rijdbaar is. Ooit hadden we een 106je en dat noemde ze nu ook als voorbeeld.
Toen dacht ik dus aan een goeie 2f, leuker, mooier en wieweet kan ik er zelf daarna nog iets mee

.
Dus ben ik rustig aan het kijken naar een eventueel slachtoffer om iniedergeval die maanden door mijn vrouw mishandeld te kunnen worden met tassen boodschappen enzo.
Omdat tegenwoordig niet iedere auto van die klasse op marktplaats terecht komt vraag ik het hier even. Wie weet komt ooit iemend ergens zo`n ding tegen die dus niet op internet te vinden is.
Wat ik wil is dus een 2f, liefst steilheck, 1300 en een 5 bak zou mooi zijn en verder moet het gewoon een redelijke nette auto zijn.
Prijs: liefst zo goedkoop mogelijk

. €1000 vind ik altijd vrij veel voor een 2f of het moet iets heel apparts zijn.
Iniedergeval bedankt voor het mee kijken op straat

Gr Arno