in lijn met een eerder voorstel in mijn GT topic:
Voorstel tot groupbuy bij VW classic parts
Uit mijn hoofd enige voorwaarden:
Duidelijke einddatum. Voorstel 1 september 2011
1. Vooraf doe ik een voorstel voor delen kosten (afhanklijk van de verschillen in aankoop. lijkt me logisch dat iemand die alleen drie dopjes wil hebben niet hetzelfde betald als iemand die een versnellingsbak koopt)
2. Geld vooraf ontvangen.
3. Onderdelenbestelling inclusief VAG coderingen zodat er geen onduidelijkheid kan ontstaan
Ik kijk, indien mogelijk, of de onderdelen via duitsland hier kunnen komen om zodoende de kosten te drukken.
Mocht het te veel zijn laat ik het gewoon hier bezorgen.
Mocht je mee willen doen.
Vermeld dan hieronder wat je wil bestellen inclusief codes en totale kosten (ex verzend)
Verdere financiële zaken worden per PM afgehandeld na duidelijkheid over de verzendkosten.
Heb je iets besteld en wil je dit weer weghalen danwel iets toevoegen aan de bestelling (voorafgaand aan de einddatum) pas dan je eerste topic aan en zet het niet in allemaal losse topics ajb. Dat houdt het lekker overzichtelijk

--
special edit:
Shop van classicparts vind je hierLet op: De shop heeft lang niet alle leverbare onderdelen in de shop staan!
via de link:
http://www.volkswagen-classic-parts.de/bestand/bestand_int.pl?lang=dekan je zoeken of vragen naar onderdelen waar je naam of nummer van hebt. Zo is er echt veul meer leverbaar dan je in eerste instantie zou durven hopen.
--