Het Polo86c Register

Forum

Do, 24 Mei 2012, 09:09:08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Setje deurpanelen Polo 2  (gelezen 96 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Douma
L86C-0183
Non-Register lid

« Gepost op: Wo, 10 Aug 2011, 07:41:25 »

Omdat ik het zonde vind mijn huidige deurpanelen te verbouwen om plaats te maken voor luidsprekers, ben ik op zoek naar een ander setje. Wie heeft nog een setje in de buurt van Groningen of eventueel Sneek liggen? Voorkeur voor kleur is zwart, blauw, grijs, maar andere kleuren kan ook. Dan maak ik die wel weer zwart.
jellehier
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #1 Gepost op: Wo, 10 Aug 2011, 12:46:48 »

stof of sky?

eventueel zou ik de blauwe stoffen panelen mee kunnen geven aan mijn vriendin morgen avond, dan gaat ze weer naar sneek, sneekweek...

Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #2 Gepost op: Wo, 10 Aug 2011, 16:11:03 »

ik heb wel deurpanelen voor een 2f staan. Weet niet of je dat wat vind? mag je zo van me hebben. Zitten deurbakken bij
Douma
L86C-0183
Non-Register lid

« Antwoord #3 Gepost op: Wo, 10 Aug 2011, 18:18:49 »

stof of sky?

eventueel zou ik de blauwe stoffen panelen mee kunnen geven aan mijn vriendin morgen avond, dan gaat ze weer naar sneek, sneekweek...

He, dat is misschien wel een idee. Ik zal eens kijken of ik iemand heb die ze in ontvangst wil nemen. Hoe laat is ze van plan in Sneek te zijn?

ik heb wel deurpanelen voor een 2f staan. Weet niet of je dat wat vind? mag je zo van me hebben. Zitten deurbakken bij

Als 2f in een 2 past is dat geen probleem. Echt is alleen wel een eind uit de buurt. Ik ga eerst even kijken of ik iets met Jelle kan regelen. Bedankt voor het aanbod! duimpje
Marjolijn
L86C-0084
Non-Register lid

« Antwoord #4 Gepost op: Wo, 10 Aug 2011, 20:29:52 »

De deurpanelen van een 2f zijn behoorlijk anders als van een 2... Maar alles kan pas gemaakt worden  lachen

Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen
Douma
L86C-0183
Non-Register lid

« Antwoord #5 Gepost op: Wo, 10 Aug 2011, 21:14:46 »

De deurpanelen van een 2f zijn behoorlijk anders als van een 2... Maar alles kan pas gemaakt worden  lachen

Hehe, daar gaan we maar niet aan beginnen.

En het is ook niet meer nodig. Ik heb een setje gevonden bij Pieter. Moest daar toch nog een keer langs voor een dynamo.

@jellehier: het setje is dus niet meer nodig. Bedankt voor het aanbod om het spul in Sneek te krijgen!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: