Het Polo86c Register

Forum

Do, 24 Mei 2012, 14:57:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Project [ RF-46-HP ] 1986 Polo 2 GT 40KW  (gelezen 1122 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
JTG
L86C-0152
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #60 Gepost op: Vr, 28 Okt 2011, 17:10:06 »

duimpje

vw,vw,vw,mercedes en seat
C1Rob
L86C-0166
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #61 Gepost op: Vr, 28 Okt 2011, 18:09:10 »

duimpje weer de belangrijkste plekjes gecheckt dus. Zelf nog ff de onderkant bekeken?

Nee wou ik wel graag maar ze waren druk... Moest de auto daar om half 9 afleveren(om 8 uur gedaan) toen ben ik maar naar huis gegaan omdat ze dat voorstelde. Om 9 uur word ik gebeld dat ie goed gekeurd is en dat ik hem op kan halen... Dan denk ik: dat half uurtje a uurtje wachten had ik dan nog liever gedaan...

Maar goed, heb wel eens op de grond gelegen en moet zeggen dat het er nog redelijk uit ziet allemaal knipoog

Verder nog een update vandaag:

Eindelijk tijd gehad om de auto af te spuiten > wassen > commandant > in de was zetten...

Glimt weer erg mooi!! Zitten toch wel een aantal beschadigingen in de lak(voornamelijk steenslag), wat minescule pitjes in de motorkap, en wat kleine deukjes hier en daar die nu beter zichtbaar zijn maar ik vind hem nog erg netjes voor de leeftijd lachen Begon jammer genoeg net al weer donker te worden en nu miezerd het iets dus geen fotos op het moment  -dunno-maar goed, het is in ieder geval weer gebeurt!

86 2 GT
mk1-madness
L86C-0184
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #62 Gepost op: Za, 29 Okt 2011, 02:25:23 »

duimpje goed bezig geweest, het was het dagje er ook wel voor!
Gefeliciteerd maar voor de APK hé!

JJ
L86C-0167
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #63 Gepost op: Za, 29 Okt 2011, 13:38:24 »

Volkswagen polo 1.3 coupe NZ 1272cc 40kw 1990
C1Rob
L86C-0166
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #64 Gepost op: Zo, 30 Okt 2011, 10:56:59 »

Komen ze dan lekker puh

en hier zie je duidelijk de steenslag

Het was niet echt super weer gisteren om de glans echt te kunnen zien, maar ik reed een stukje tegen de zon in en ik kon gewoon op de motorkap kijken om te zien wat er voor me gebeurde  naughty

86 2 GT
Der Ghopmeister
L86C-0105
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #65 Gepost op: Zo, 30 Okt 2011, 11:14:09 »

duimpje

C1Rob
L86C-0166
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #66 Gepost op: Zo, 30 Okt 2011, 11:17:35 »

lachen

Verdere plannen zullen zijn om de roestige plekjes bij te werken, steenslag wat bij te stippen, al het zwart weer zwart te maken, en de velgen wat opknappen. Daarna ooit nog wat deukjes laten verwijderen.

86 2 GT
mk1-madness
L86C-0184
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #67 Gepost op: Zo, 30 Okt 2011, 11:34:44 »

klus lekker low budget maar doet hem veel goed  duimpje

C1Rob
L86C-0166
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #68 Gepost op: Za, 18 Feb 2012, 17:03:43 »

Zo niet echt veel gedaan met de auto naast gewoon veel gebruiken. Zitten alweer wat kilometers op. Vandaag heb ik de remblokjes voor maar eens bekeken. Dacht eerst dat de blokjes af waren maar dat bleek niet het geval. Ze hadden alleen besloten om heel moeizaam tot niet meer te bewegen... Dus maar even er af gehaald, vlakjes en geleiders weer mooi glad geschuurd en toch ook maar gelijk nieuwe blokjes geplaatst. Rijd weer heerlijk zo lachen

Hoop binnenkort weer wat meer geld vrij te maken voor de polo, de golf heeft ongeveer mn hele reserve(of te wel bijna al mijn geld tot sowieso eind maart) in beslag genomen.

Plannen:
-Wat mooie velgjes kopen van hier(Ronald Vinke ik ben je niet vergeten en hoop dat ze er nog zijn over een maandje of zo lachen )
-Banden voor de mooie velgjes
-Een spuitbusje zwarte Plastidip halen en eindelijk een keer mn dakdragers + fietsendrager spuiten. Ook 2 eindkapjes tekenen in 3d en laten 3d printen.
-Plastic weer mooi zwart maken met gekookte lijnzaadolie. Kreeg de tip van mn oom. Die heeft trouwens een 2f sedan gehad grijns
-(Spatlappen)

-Lijstje afwerken met onderdelen die ik nog wou vervangen(weet dat de meeste hier gewoon te krijgen zijn maar kan het momenteel niet echt veroorloven):
 -Achterlichten (op het moment steilheck 2 lichten)
 -Rechter H4 koplamp inclusief stelframe(kan dit los dan?) (op het moment zit deze maar vast met 2 stelschroefen en kan dus kantelen)
 -Kapjes voor om de stuurkolom (boven en onder)
 -Spiegels(ligt er aan wat ik tegen kom als ik ze eruit haal, kan ook zij dat de verstelling nog makkelijk te fixen is)
« Laatste verandering: Za, 18 Feb 2012, 17:10:31 door C1Rob » Gelogd

86 2 GT
Pete.Z
Non-Register lid

United States United States

« Antwoord #69 Gepost op: Wo, 07 Mrt 2012, 23:12:20 »

Na lange tijd weer eens op het Polo forum, en zo te zien doet mijn ex-Polo het best aardig, leuk dat je er zoveel aandacht aan geeft, ik heb nog steeds spijt dat ik hem toen weg moest doen, was echt een hele fijne auto.  duimpje

Ik ben ook weer bezig met een Polo, een coupe uit 1992, (hopelijk net zo prettig rijdend als de jouwe!) vandaar mijn bezoek hier.

JJ
L86C-0167
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #70 Gepost op: Do, 08 Mrt 2012, 19:30:26 »

Ipv de passat toch? Zag dat je die kwijt wou op VF, had m graag gewild als ik t geld had haha duimpje

Volkswagen polo 1.3 coupe NZ 1272cc 40kw 1990
C1Rob
L86C-0166
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #71 Gepost op: Do, 08 Mrt 2012, 23:31:23 »

Na lange tijd weer eens op het Polo forum, en zo te zien doet mijn ex-Polo het best aardig, leuk dat je er zoveel aandacht aan geeft, ik heb nog steeds spijt dat ik hem toen weg moest doen, was echt een hele fijne auto.  duimpje

Ik ben ook weer bezig met een Polo, een coupe uit 1992, (hopelijk net zo prettig rijdend als de jouwe!) vandaar mijn bezoek hier.

Ok! Ja dan is het idd wel jammer dat de polo weg is gegaan, het is toch nog niet eens een jaar geleden! Maar goed, ik schenk hem ook wat aandacht en blijf er lekker mee rijden. Mn vriendin is er helemaal verliefd op en omdat ik de golf ook nog steeds heb ( gert) rijd zij er voornamelijk in.

En wat nieuws:

Spatlappen van martin overgenomen, zijn nog er erg netjes en zullen er dus ook opkomen lachen
« Laatste verandering: Do, 08 Mrt 2012, 23:37:22 door C1Rob » Gelogd

86 2 GT
Pete.Z
Non-Register lid

United States United States

« Antwoord #72 Gepost op: Za, 10 Mrt 2012, 19:35:16 »

Ipv de passat toch? Zag dat je die kwijt wou op VF, had m graag gewild als ik t geld had haha duimpje

Klopt, de Passat mag weg, echt een fijne auto, maar te groot nu ik hem niet echt meer gebruik ivm bedrijfsauto.
Ik heb nu een liefhebber ervoor die wel een Polo wil ruilen/inruilen, dus wie weet!

Gaat jammer genoeg niet door, dus nog even geen Polo voor mij.  dunno
Mocht iemand dus interesse hebben in een leuke Passat....Ik ruil graag...... lachen
« Laatste verandering: Ma, 12 Mrt 2012, 23:12:43 door Pete.Z » Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omhoog
  Print  

Ga naar: