Ik wilde ze zelf onder mijn polo zetten, maar inmiddels liggen ze al een halfjaar stof te happen en dat is gewoon zonde en ik heb ruimte nodig. Daarbij mocht ik een steil aanschaffen (wat wel de bedoeling is) passen ze er niet onder, zonder teveel (lelijke) aanpassingen
Zijn originele RH classic velgen, maar hebben wel werk nodig. Alle 4 de harten hebben een andere kleur zwart en de blanke lak van de rand begint los te laten. Stoeprandschade is nihil. Enigste echt opvallende is dat er een plek zit op 1 van de randen.
In principe is het, op die paar dingetjes na, makkelijk op te lappen, maar het komt er maar niet van. Wil er iemand anders blij mee maken.
Er zitten nog banden rond. 2x 195/45/15 en 2x 195/50/15 Maar op de 45ers is niet meer te rijden, die zijn bijna door het carkas heen gesleten (je haalt je handen er aan open) De 50ers zijn nog wel te gebruiken, maar vermoedelijk niet apk-waardig meer (scheef afgesleten).
Er zit maar 1 boutkap/naafkap bij. Zijn niet makkelijk te vinden, maar je zou met naafdopjes kunnen werken, dus dat je de bouten blijft zien. Zo worden ze ook vaker onder een auto gezet.
Moet wel zeggen, ander setje banden erop, en je kunt er gewoon mee rondtuffen, op die ene plek na vind ik ze er zelf behoorlijk netjes uitzien.
Velgen zijn best wel zeldzaam, voor een net setje betaal je het dubbele. Dus dit is een koopje.
Mijn richtprijs: 200,- en je krijgt er een pot superafbijt bij, om alvast ergens mee te starten (had ik dus al aangeschaft hiervoor)
Let wel: bieden is toegestaan!
Eventueel H&R spacers van 5mm (alu) voor 15 euro erbij (2 stuks)
fotos: