Hallo allemaal,
Wegens tijds- en geldgebrek (begonnen aan nieuwe studie) maak ik bijna geen gebruik meer van mijn auto. Het gaat om een polo 2 steilheck uit 1990. Er staat nu 142.xxx Km op de teller. Er ligt een 1.3 NZ motor in. De auto is nu ongeveer 2 jaar in mijn bezit geweest en heeft me nooit in de steek gelaten. Hij start goed. APK zit erop tot begin augustus 2012!
In de tijd dat de auto in mijn bezit was is onder andere het volgende gedaan:
-Remleidingen voor en achter vervangen
-Gereviseerde dynamo gemonteerd
-Nieuwe einddemper
Verder heeft de auto altijd op tijd zijn beurten gehad. Ook zijn dingen als de bougies enz. vervangen.
Verder is de auto uitgerust met een kanteldakje. Het interieur is prima netjes, alleen zit er een brandgaatje in de achterbank. Een ander mankementje is dat de benzinemeter niet altijd werkt, net zoals sommige controlelampjes. soms doen ze het wel en soms niet, heb geen idee hoe dit kan. De buitenkant zit nog goed in de lak, echter zijn er wel wat kleine plekjes te vinden. De bodem is prima in orde, geen last van roest.
De auto kan worden meegenomen met de originele velgen (zie foto) met banden die door de apk komen, maar wel binnenkort aan vervanging toe zijn. Eventueel heb ik andere lichtmetalen msw velgen met zgan banden tegen meerprijs.
Foto's:

En de originele velgen:

Voor de auto wil ik graag €550,-. Maar een goed bod is ook welkom!
Auto staat nu in Zeist, maar ik kan hem eventueel ook naar Groningen rijden waar ik zelf woon.