Het Polo86c Register

Forum

Do, 24 Mei 2012, 23:42:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: steilheck 1990 te koop!  (gelezen 405 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
polo90
Non-Register lid

« Gepost op: Vr, 14 Okt 2011, 19:21:46 »

Hallo allemaal,

Wegens tijds- en geldgebrek (begonnen aan nieuwe studie) maak ik bijna geen gebruik meer van mijn auto. Het gaat om een polo 2 steilheck uit 1990. Er staat nu 142.xxx Km op de teller. Er ligt een 1.3 NZ motor in. De auto is nu ongeveer 2 jaar in mijn bezit geweest en heeft me nooit in de steek gelaten. Hij start goed. APK zit erop tot begin augustus 2012!

In de tijd dat de auto in mijn bezit was is onder andere het volgende gedaan:
-Remleidingen voor en achter vervangen
-Gereviseerde dynamo gemonteerd
-Nieuwe einddemper

Verder heeft de auto altijd op tijd zijn beurten gehad. Ook zijn dingen als de bougies enz. vervangen.

Verder is de auto uitgerust met een kanteldakje. Het interieur is prima netjes, alleen zit er een brandgaatje in de achterbank. Een ander mankementje is dat de benzinemeter niet altijd werkt, net zoals sommige controlelampjes. soms doen ze het wel en soms niet, heb geen idee hoe dit kan. De buitenkant zit nog goed in de lak, echter zijn er wel wat kleine plekjes te vinden. De bodem is prima in orde, geen last van roest.

De auto kan worden meegenomen met de originele velgen (zie foto) met banden die door de apk komen, maar wel binnenkort aan vervanging toe zijn. Eventueel heb ik andere lichtmetalen msw velgen met zgan banden tegen meerprijs.

Foto's:

En de originele velgen:

Voor de auto wil ik graag €550,-. Maar een goed bod is ook welkom!

Auto staat nu in Zeist, maar ik kan hem eventueel ook naar Groningen rijden waar ik zelf woon.
« Laatste verandering: Vr, 14 Okt 2011, 20:08:46 door polo90 » Gelogd
noordam
L86C-0175
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #1 Gepost op: Vr, 14 Okt 2011, 19:46:32 »

Wellicht interesse. Tot wanneer zit er APK op  dunno Of lees ik ergens over heen.

Zonder Polo ;-)
polo90
Non-Register lid

« Antwoord #2 Gepost op: Vr, 14 Okt 2011, 20:09:29 »

Ja dat ben ik er vergeten op te zetten, heb de openingspost al veranderd! APK tot begin augustus 2012!
Woutzor
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #3 Gepost op: Di, 18 Okt 2011, 21:49:48 »

Ik had je gisteren een PB gestuurd alleen nog niets van je vernomen. Ik hoor het van je  duimpje

noordam
L86C-0175
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #4 Gepost op: Wo, 19 Okt 2011, 00:11:04 »

Afgelopen zaterdag ben ik bij de auto geweest. Op zich best nette auto, maar heeft wel wat werk.

Versnellingsbak maakt een raar geluid en lampjes/meters dashboard doen het niet, of heel af en toe  dunno

Zonder Polo ;-)
polo90
Non-Register lid

« Antwoord #5 Gepost op: Wo, 19 Okt 2011, 14:15:51 »

Inmiddels is de auto niet meer in mijn bezit. Het topic kan dus ook op slot lachen
btracing
L86-0163
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #6 Gepost op: Wo, 19 Okt 2011, 20:42:46 »

Iemand van het forum de gelukkige?

Polo Coupé CL '92 'snowpolo'- Polo Fox Steilheck '92 - Polo Coupé C Sprinter '87
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: