Bij deze te koop! :
*Nieuw* Thule Dakdragers + Dakrek, voor polo's met een dakgootje boven de deuren.
Verkeerd in goede staat, prijs:
40 euro
Verlagingsveren 80mm voorzijde en achterzijde compleet, met 2 veerpoten met notenstellung van JOM (niet nagemeten maar volgens mij 80 t/m 110mm verlaging).
In gebruikte staat maar nog steeds goed werkend! Vandaag pas onder de auto gehaald.

Prijs: 50 euro voor de veren en veerpoten Ook heb ik nog een setje 60/60 verlagingsveren compleet van het merk MAD (van uit de keverwereld bekend?) ongebruikt in een doos liggen.
Had ze van iemand hier op t forum overgekocht, om ze onder mijn auto te gooien, maar uiteindelijk toch besloten ze compleet nieuw te halen.
Veren zijn goed, alleen een beetje vuil.
Prijs: 40 euro ...redelijke prijs lijkt meOok te koop: Lambdasonde NZ motor, met 3-polige stekker. Hij is een beetje roestig, maar wel keihard en geen gaten of scheuren o.i.d.
Verkocht!Dit topic zal ik in de toekomst ook aanvullen met eventuele andere onderdelen!
Ik doe niet aan verzenden, daar ik met lichamelijke klachten zit op het moment en niet in staat ben pakketten te versturen.
Op te halen in Huizen N-H.
Contact kan via dit topic of PB!