Sjaakie
Non-Register lid
|
 |
« Gepost op: Di, 22 Nov 2011, 19:34:09 » |
|
Ik denk dat ik het toch maar moet doen. Mijn trouwe polo'tje verkopen. Sommige van hier kennen hem, maar de meeste niet. Hij staat wel in het register(NN-53-FG), heb hem eens te koop aangeboden maar toen ging de ontsteking kapot en heb ik hem in de hoek gezet. Ben blij dat ik hem toen niet verkocht heb. Maar nu moet het dan maar alsnog denk ik.
Hetzij een witte polo 1.0C sedan met GL motor. Onderhoud hoef je niet bang voor te wezen, het meeste heb ik wel gehad aan slijtage denk ik. Remmen heb ik vernieuwd bij aankoop, dat is al een poos geleden maar ze zijn gewoon nog erg goed. Olie en filter zijn denk ik 5000km terug gebeurt. Bougie's 2000km terug. Contactpuntjes en condensatortje heb ik toen ook meteen gedaan.
Nu het volgende. De auto heeft uiteraard wel een paar plekjes maar hij is van onder knetterhard! Er zit geen APK op. Hier zorg ik voor! Er moet gebeuren : 2 schokbrekers achter, 2 banden voor, accuwak en de aanjager heeft het ook begeven. Nog redelijk wat werk in dus! Maar hier ga ik voor zorgen. Als iemand intresse heeft zonder APK mag dat uiteraard ook! Maar verwacht niet dat je hem voor niks mee krijgt, want dat vind ik gewoon zonde.. Foto's heb ik zo even niet bij de hand maar staat wel een foto van toen in het register.. Als er intresse is, maak ik hem zo snel mogelijk, anders dan wacht die even en ga ik eerst de diesel even fixen.. ( die komt ook te koop, golf 2 TD )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JJ
L86C-0167
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Di, 22 Nov 2011, 20:10:08 » |
|
En de prijs?
|
|
|
|
|
|
Volkswagen polo 1.3 coupe NZ 1272cc 40kw 1990
|
|
|
martijn
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Di, 22 Nov 2011, 21:14:27 » |
|
echt iets voor ronald! Witte belastingvrije sedan, helemaal afmaken met de onderdelen van de schadebak 
|
|
|
|
|
|
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983
|
|
|
Sjaakie
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Di, 22 Nov 2011, 21:44:05 » |
|
Als die apk heeft wil ik er 1200 voor hebben..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinkees
L86C-0129
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Do, 01 Dec 2011, 11:05:24 » |
|
Heb je ook meer foto's dan alleen die van het register  ?
|
|
|
|
|
|
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..
|
|
|
Sjaakie
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Zo, 04 Dec 2011, 19:38:42 » |
|
Moet ik wel hebben, maar ben op het moment zoooo druk.. De diesel kapot, golf 3 kapot, brug gekocht, aan het bouwen.. Tis ff gekhuis bij mij, maar ik doe me best!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinkees
L86C-0129
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Zo, 04 Dec 2011, 22:14:48 » |
|
O heeft geen haast  De diesel (wat voor 1 is dat?) kapot De golf 3 kapot En hetgene dat altijd rijdt .. hatsjoe Polo.. gaat ie verkopen 
|
|
|
|
|
|
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..
|
|
|
Sjaakie
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Wo, 07 Dec 2011, 19:00:57 » |
|
ik kan je vertellen, het rijd echt allemaal... maar alles kan kapot.. en ja, soms doe ik wel eens domme dingen, zoals de pomp ff iets een paar slagen geven en dan lekker rookgordijnen neerleggen... dat gaat, zo lang dat toelaat natuurlijk :p haha, maar goed... ik rij nu zo weinig, heb nog een polo waar ik nog mee bezig ben motorisch... die hou ik, en heb ook nog een golf 2 belastingvrij, moet ook nog aangepakt worden... tis beetje uit de hand gelopen na mijn mening... maar goed, ik verkoop er 2 en koop er een leuk golfje ofzo voor terug.. Ik denk dat het nog wel tijd nodig heeft, want dr zit ook echt geen gang in...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|