Ik zit er al een aantal dagen over te denken, maar ik heb besloten de General Polo toch in de verkoop te gooien.
De reden: sinds de verse APK heb ik er ongeveer 10 kilometer mee gereden, aangezien ik er totaal niet aan toe kom vanwege stage, werk, druk, demontage van de sedan etc. en de 1F GT gebeurd zo ook niks aan..
Er mankeert wel wat aan, maar daar is de prijs ook naar. Wat mankeert er dan aan zul je je afvragen?:
Bak lekt een beetje olie en maakt af en toe een beetje herrie bij stationair draaien, oliedruk is niet goed (oliesensoren al vervangen) oliepomp is niet meer optimaal of zeef die er ook schijnt te zitten is verstopt?

Verder een redelijk nette auto. Interieur is mooi, exterieur is een keer rood/oranje gespoten maar de binnenkant van het exterieur

(motorruimte etc. is gewoon nog gambiarood). Hier en daar een krasje, maar een donders harde carosserie op de linker wielkas na (daar zitten 2 rotte plekjes) Oja.. van een accuwak is geeneens meer sprake.. dat is gewoon een complete accu-oceaan
In alle eerlijkheid:
Gekocht voor 200 euro
APK 30 euro
Remslangetjes 25
Oliedruksensoren 20
Compleet interieur 80
Kachelmotor 10
Daarnaast heb ik nog voor zo'n 80 euro aan reserve onderdelen gekocht (bijna compleet GL blok en nog een ander onderblok + kop.. beide inclusief oliepomp en dergelijke) en ook nog een koppeling. Alle ingredienten op een bak na (maar das misschien ook een keerring kwestie), om er wat moois van te maken

Daarnaast ligt er ook al een oliefilter, distributieriem en een waterpomp klaar t.w.v. 95 euri of iets dergelijks.
Dus de hele forum vraagprijs voor dit moois inclusief alle onderdelen: € 475 of een zeer goed bod, alleen hier gaat niet veel meer vanaf)
Niet forumprijs: € 550
Alleen de auto mag weg voor € 399,99
Deze maand nog ophalen en je krijgt er een gratis accubak-inlasdeel bij t.w.v. 30 euro

Projecttopic:
http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,11331.60.html