Ja precies,.. maar wellicht dat er ergens een leuke aanbieding bestaat?
Probleem met de G40 op dit moment: Motor trekt aardig, maar als ik volle pot weg rij... ik de boel amper op de weg hou.
Het voelt aan als een speedboot die z'n neus richting de hemel steekt,.. en vervolgens rechtsaf de berm in duikt.
Heeft meerdere redenen: neus liften, rechtsaf trekken, en ik wil dus in 2012 (duurt nog lang zat: we zijn pas net begonnen) het onderstel dus vernieuwen: Draagarmen, schokdempers/veren, voorpoten etc. en vervolgens goed uit laten lijnen. Op aanraden van Mini-Me ( Sebastian Winkler ) zou een kleine verlaging ( 35 mm ) met deze gasdruk dempers het beste zijn van twee werelden: redelijk overeenkomstig met origineel, technisch licht beter en ietsiepietsie lager dan standaard.
H&R of Eibach veren,. Bilstein dempers. Nu vind ik de combinatie koop van een complete set dus wel aantrekkelijk, want dan neem ik aan dat de heren van Bilstein het ook echt op elkaar hebben afgestemd en dat t compleet is (incl moeren, bumpstops, etc).
Maar dat maakt nog steeds niet dat 470 euro een beste rib uit 't lijf is... als ik 't onder de 400 kan vinden,..

Op Ebay kan ik nog een preisvorschlag doen... joe knevver know...