tjeeke
Non-Register lid
|
 |
« Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 10:47:17 » |
|
Zo, ik heb mezelf weer een kadootje gedaan, namelijk Verstralers ori polo 2F. Maar, is de kabelboom al voorbereidt op dit gebeuren of moet ik ook een kabelboom met relais maken/kopen? En nog een vraagje: Rechts onder de radio (zie foto) zit een schakelaar met twee standen. Is 1 van de standen bedoeld voor de verstraler? Zoja, welke? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 14:33:40 » |
|
bedoel je de verstralers in de grille? of mistlichten?
die schakelaar die je omschrijft is namelijk voor de mistlichten. standje 1 voor alleen de voorlichten, standje 2 voor zowel de voor als achterlichten.
|
|
|
|
|
|
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects.
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 15:25:46 » |
|
bedoel je de verstralers in de grille? of mistlichten?
die schakelaar die je omschrijft is namelijk voor de mistlichten. standje 1 voor alleen de voorlichten, standje 2 voor zowel de voor als achterlichten. inderdaad, mistlichten worden wel eens breedstralers genoemd, maar verstralers is iets compleet anders. Verstralers zijn extra groot-licht lampen, die ook gewoon aan het groot-licht gekoppeld kunnen worden. Daar heb je ook geen schakelaar voor nodig, omdat die gewoon tegelijk met het groot licht aangaan.
|
|
|
|
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
patrick86c
L86C-0031
Register lid 2012
 Aruba
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 15:31:21 » |
|
ik ga er vanuit dat hij de ori in de bumpers bedoeld. ik heb ze ook maar nog niet werkend. ben er wel mee bezig maar valt niet mee.
|
|
|
|
|
|
In Case Of A Emergency......Grab Beer and Run Like Hell!!
|
|
|
tjeeke
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 16:03:27 » |
|
Ik bedoel idd de mistlichten in de bumper. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 16:06:41 » |
|
ik ga er vanuit dat hij de ori in de bumpers bedoeld. ik heb ze ook maar nog niet werkend. ben er wel mee bezig maar valt niet mee. in de bumpers kunnen toch alleen mistlampen? in dat geval zijn het zeker geen verstralers. Als het mistlampen zijn moeten ze op die schakelaar, 1e stand is alle mistlampen uit, 2e stand is mistlampen vooraan aan, 3e stand is mistlampen voor en achter aan. Ik weet niet hoe het zit met de voorbereiding van het electrisch systeem voor mistlampen op de 2F, mijn polo2(1990) heeft de voorbereidingen in ieder geval niet.
|
|
|
|
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 17:16:50 » |
|
bekabeling: 2f volgens mij ook niet.
sterker nog: d'r zijn zelfs 2f'jes verkocht zonder mistlicht achter.. Overigens:
- mistlampen: geribbeld glas. - verstralers: 'helder glas'
Bij Polo 2 zitten er 'verstralers' in de 'dubbelloops' grill. Behalve bij de GT: daar zaten dan weer mistlampen in de 'dubbelloops' grill. Bij een 'standaard niet GT polo 2' konden als optie mistlampen onder de bumper bevestigd worden (zie PoloDennis, maar die zijn niet origineel)
Bij Polo 2f is het makkelijker: - mistlampen onderin de bumper - verstralers (rond) in een apart te verkrijgen grill (tussen de koplampen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 17:43:12 » |
|
bekabeling: 2f volgens mij ook niet.
sterker nog: d'r zijn zelfs 2f'jes verkocht zonder mistlicht achter.. zoals de mijne dus.. maar je hebt ook verstralers voor in de grille voor een 2f, zijn dan 2 kleine rachthoekige lampen, vandaar dat ik het even navroeg.
|
|
|
|
|
|
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects.
|
|
|
Marjolijn
L86C-0084
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 18:56:53 » |
|
In het glas van mistlampen vind je ook ergens een F (fog)
|
|
|
|
|
|
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen
|
|
|
Lexo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 18:58:33 » |
|
was het geen B van "iets frans" voor mist?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 19:07:51 » |
|
Brouillard (ofzoiets) = mist in t fransch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 19:08:24 » |
|
maar je hebt ook verstralers voor in de grille voor een 2f, zijn dan 2 kleine rachthoekige lampen, vandaar dat ik het even navroeg. rachthoekig = rond? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 19:23:06 » |
|
maar je hebt ook verstralers voor in de grille voor een 2f, zijn dan 2 kleine rachthoekige lampen, vandaar dat ik het even navroeg. rachthoekig = rond? ik heb ze geloof ik wel eens in rond en in rechthoekig gezien, maar dat zal niet allemaal standaard spul zijn, maar after-market spul en mislampen kunnen zowel F als B erin hebben, bijde staan dus voor mistlampen ohja, en het klopt inderdaad dat mijn mistlampjes niet orgineel zijn, maar probeer maar eens aan orginele te komen Aangesloten zijn ze ook nog niet 
|
|
|
|
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
Lexo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 19:25:03 » |
|
ik bedoelde rechthoekig, heb ik meerdere malen gezien, kan zo gauw geen plaatje vinden op het net!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjolijn
L86C-0084
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Di, 06 Jun 2006, 22:35:10 » |
|
Klopt, B of F, maar ik dacht ik hou het simpel  Ik snap niks van dat Frans 
|