Het Polo86c Register

Forum

Vr, 25 Mei 2012, 23:14:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 20   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Project [ FR-28-TB ] Derby a rescute?!  (gelezen 8793 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Gepost op: Zo, 18 Feb 2007, 23:51:51 »

Vandaag was dan de dag: rather barn-brought dan barn-find... grijns

Bennie was zo aardig om m'n nieuwe projectje te komen brengen, en dit keer was-ie niet op de brommer (maar bracht wel de mooie verhalen daarover mee)

Trailer pastte mooi in de opening van de loods:

Eraf:

Daar staat-ie dan, moederziel alleen in de lege loods...

Ik heb nog genoeg werk te doen, maar  love

« Laatste verandering: Wo, 05 Mrt 2008, 19:16:54 door Jaap » Gelogd

Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!
Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Antwoord #1 Gepost op: Zo, 18 Feb 2007, 23:56:49 »

Het plan is om de auto met weinig geld weer de weg op te krijgen... Aangezien de lak van de auto al grotendeels kaal geschuurd is zal dit niet in de originele kleur worden, maar waarschijnlijk mat-zwart (rat-style? )
Maar eerst maar eens wat conserveerwerk doen, het zal stoffig worden de komende weken... Gelukkig heeft Bennie het laswerk al gedaan, maar ik wil wel zo goed mogelijk voorkomen dat-ie volgend jaar wéér aan de beurt is!  wanker
Alle tips over wat te doen en hoe zijn welkom: aarzel niet om je eigen ideeën te geven, ik kan altijd nog beslissen of ik het niks vind (of dat het te duur is). nana

Dennis
L86C-0024
Administrator

Netherlands Netherlands

« Antwoord #2 Gepost op: Ma, 19 Feb 2007, 00:32:13 »

Low-budget zelf spuiten?
En dan niet mat, maar glans. Geen doe-het-zelf spuitcabine in de buurt?

Alhoewel, dan moet ie natuurlijk ook helemaal strak worden.

Hmm, Gruppe-H uitbouw?  naughty  love
Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Antwoord #3 Gepost op: Ma, 19 Feb 2007, 00:47:07 »

Voor glans ga ik 'm inderdaad niet strak genoeg krijgen, helaas... Maar spuiten dacht ik wel aan, zij het 'gewoon' in de loods (snel gedacht: zelf cabine bouwen, waarschijnlijker: alles goed vochtig houden)

Betaalbare Gruppe H-uitbouwset houd ik me altijd voor aanbevolen!  naughty  love

Dennis
L86C-0024
Administrator

Netherlands Netherlands

« Antwoord #4 Gepost op: Ma, 19 Feb 2007, 01:02:45 »

Via Snoeck Racing:

Citaat
Vw polo type 1
Motorkap 120
Portier buitenplaat 70                                                                                                                  
Portier compleet 165                                                                                                  
Achterklep buitenplaat 60                                                                            
Verbreding gr.2 (set) 120                                                                                                                                                                                                
Voorspoiler 145                                                                                                                          
Achterklep compleet 150

Voorspoiler + verbreding: 265 euro.
Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Antwoord #5 Gepost op: Ma, 19 Feb 2007, 01:13:58 »

Waar op die site vind je dat lijstje toch? Heb ik al eerder naar gekeken, maar kan alleen maar promotie voor het race-team ontdekken?!
Ik heb laatst via Ebay al een voorspoiler op de kop getikt, als het goed is (alleen verkoper laat (nog) niets van zich horen  wanker )

alfred
Non-Register lid

« Antwoord #6 Gepost op: Ma, 19 Feb 2007, 10:17:00 »

Spatbordjes in een bekende kleur.. Ik heb de kap en de deuren van, waarschijnlijk, de zelfde auto staan.

Ik ben destijds zelfs om de complete derby doende geweest. Alleen bij die eigenaar kostte hij toen nog aardig wat meer en zat er nog een stuk meer werk in, dus wees bennie maar dankbaar.  hug
Dennis
L86C-0024
Administrator

Netherlands Netherlands

« Antwoord #7 Gepost op: Ma, 19 Feb 2007, 13:32:03 »

Waar op die site vind je dat lijstje toch? Heb ik al eerder naar gekeken, maar kan alleen maar promotie voor het race-team ontdekken?!
Ik heb laatst via Ebay al een voorspoiler op de kop getikt, als het goed is (alleen verkoper laat (nog) niets van zich horen  wanker )

Staat niet op de site, jaaaaren terug al een documentje gekregen van wat ze allemaal konden leveren.

Voor Polo 2 hebben ze ook het één en ander.

Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Antwoord #8 Gepost op: Zo, 22 Apr 2007, 21:45:16 »

Vandaag dan eindelijk maar eens aan de gang gegaan... Baby, wachtdienst voor werk, gezondheidsproblemen van pa en tussentijdse problemen met de daily hadden me tot nog toe weerhouden.
Niet echt de kans gehad om spullen in huis te halen, maar dan maar vast begonnen met demonteren?!

Zo zag de Derby er uit toen ik binnenkwam:

(stenen liggen al klaar om de auto bij gebrek aan brug straks zonder wielen op goede werkhoogte te krijgen grijns)

Voorspatschermen afkomstig van een andere auto, maar zien er niet al te best uit:

(heeft er nog iemand betere voorspatborden liggen? dunno)

De huidige (afschuwelijke) wielen komen er trouwens niet terug op, gaat waarschijnlijk dit worden:

(uiteraard wel eerst nog verlagingssetje eronder naughty)

Deze kleur gaat-ie dus (voorlopig) niet meer krijgen:

(goedkopere oplossing: zwart, zelf-gespoten of zelf-gerollerd  moon )

En aldus: wielen eraf, spatborden, motorkap en kofferdeksel gedemonteerd en nog wat interieurdelen verwijderd:

(motorcompartiment, assen/veerpoten, deuren, dash en vloerkleed moeten nog klus)

Goed te zien: het voorwerk van Bennie hug:

(ga wel nog flink roestwerend te werk met Owatrol grijns)

Plan voor de komende tijd: motorruimte leeghalen, gaatjes/gaten dichten (polyester matjes en plamuur, hopelijk geen laswerk meer), voorbereiden op kleurspoeling (Owatrol en schuren, schuren, schuren), verven/spuiten, andere motor + versnellingsbak erin (1300 cc injectie + 5-bak), en weer opbouwen in rat-style. klus

Ik zoek nog:
- achterbankleuning Derby 1/1F in zwart skai bedroeft
- benzinetank voor injectie-motor (is anders, toch? dunno)
- evt interessante andere remmelarij (wat raden jullie aan? sturen)
- evt handjes/goede raad (want eerste grote project) prut

Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Antwoord #9 Gepost op: Zo, 22 Apr 2007, 21:55:46 »

Suggesties en tips over wat nu direct ook aan te pakken tegen budget-prijzen zijn méér dan welkom...?!  hug

orange polo
Non-Register lid

« Antwoord #10 Gepost op: Zo, 22 Apr 2007, 22:56:02 »

Staat niet op de site, jaaaaren terug al een documentje gekregen van wat ze allemaal konden leveren.

wat hebben ze allemaal voor een polo 2 coupe  lekker puh

plat op zn buik en verbreedt staal er onder en gaan met die polo
Dennis
L86C-0024
Administrator

Netherlands Netherlands

« Antwoord #11 Gepost op: Zo, 22 Apr 2007, 23:01:30 »

wat hebben ze allemaal voor een polo 2 coupe  lekker puh

Vw polo type 2
Motorkap                                                                                                                              120
Portier buitenplaat                                                                                                                  70
Portier compleet                                                                                                                    165
Verbreding gr.2 (set)                                                                                                             120
Voorscherm incl. verbreding                                                                                                 100
Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator

Netherlands Netherlands

« Antwoord #12 Gepost op: Ma, 23 Apr 2007, 05:26:22 »

- benzinetank voor injectie-motor (is anders, toch? dunno)

Ja, de tank is later wel veranderd,.

Maar je kunt ook alleen de opvoerpomp plaatsen: Als het goed is, past een opvoerpomp voor injectie gewoon in het gat waar nu alleen en vlotter zit (door het luikje in de bodem onder de achterbank)

Mijn wagenpark Fix what ain't broken
Koen
L86C-0012
Register lid 2012

« Antwoord #13 Gepost op: Ma, 23 Apr 2007, 12:33:41 »

Gebrek aan ruimte heb je iig niet..... lekker puh

Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din
Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Antwoord #14 Gepost op: Ma, 23 Apr 2007, 13:54:44 »

Gebrek aan ruimte heb je iig niet..... lekker puh

Hooguit in mijn hoofd/agenda...  wanker

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 20   Omhoog
  Print  

Ga naar: