mark2fpolo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Wo, 12 Dec 2007, 19:51:25 » |
|
Dat klopt maar op zondag middag en een volledige restauratie op het oog was dit de snelste en makkelijkste oplossing  Er komt uit eindelijk een volledige set onder met schokbrekers.. Vrijdag ga ik de motorruimte opschonen en nog wat demontage werkzaamheden uit voeren... Ik ben trouwens een beetje bang voor het loshalen van de hemel...... Deze moet eruit omdat het open dak een klein roestplekje heeft langs de rubber.. Om dit goed te kunnen bekijken hoe ver het zit zal het dak eruit moeten.. Iemand ervaring met het loshalen EN terug plaatsen van een hemel van 32 jaar oud??
|
|
|
|
|
|
Probeer niet te begrijpen wat je nog niet begrijpt. Maar probeer meer te begrijpen van de dingen die je al begrijpt!
|
|
|
mark2fpolo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Wo, 12 Dec 2007, 20:13:18 » |
|
p.s. Ik had een tijdje geleden dit gevonden van dreunmatten: http://www.akoestiekwinkel.nl/vibraflex.html
|
|
|
|
|
|
Probeer niet te begrijpen wat je nog niet begrijpt. Maar probeer meer te begrijpen van de dingen die je al begrijpt!
|
|
|
Dennis
L86C-0024
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Do, 13 Dec 2007, 00:31:52 » |
|
Iemand ervaring met het loshalen EN terug plaatsen van een hemel van 32 jaar oud??
Gelijmde plekken met helelucht-fohn geleidelijk een beetje warmstoken (niet te warm!). De lijm laat dan beter los, en met bijvoorbeeld een plamuurmes kun je de hemel stukje bij beetje voorzichtig "lossteken". Het is mij bij een 80er Polo gelukt zonder scheuren, ook met schuifdak. PS: goed bezig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Folkert
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Do, 13 Dec 2007, 09:25:38 » |
|
Bij mijne was t overal wel te doen behave bij de achterklep, daar was ie keihard en scheurde dan ook meteen, dus heb m daar maar laten zitten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mark2fpolo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Do, 13 Dec 2007, 18:26:05 » |
|
Ok bedankt!! maar hoe ging het terug plaatsen  Van waar naar waar kan je het beste werken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Folkert
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Vr, 14 Dec 2007, 11:22:22 » |
|
Heb m nooit helemaal eruit gehad, alleen om de achterklep te stellen ben ik via de achterste zijraampjes bij de moeren moeten komen, daar was hij nog zacht, heb t eerst geprobeerd via achterklep maar daar brak ie meteen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mark2fpolo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Za, 15 Dec 2007, 18:15:32 » |
|
Vandaag nog een leuk resere onderdeel binnen gekregen   Was best wel een koopje vond ik zelf.. Want volgens mij kan je voor 3 tientjes geen hoofdremcilinder reviseren !? Ik was trouwens echt verbaasd over de "grote" van de kabelboom  netjes en onverprutst: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Za, 15 Dec 2007, 18:29:48 » |
|
Fijn he? Een spaghetti-bende waar je nog wat mee kunt. Een +, een 1, kacheltje, ruitenwissers, verlichting: that's it. What more do you need? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mark2fpolo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Za, 15 Dec 2007, 18:35:12 » |
|
bobine, sigaar op de carb, 1 stekker voor de de versnellingsbak, remvloeistofreservoir (dubbele woordwaarde), en ik zag dat de bekabeling voor de mistlampen (voor) al klaar hing..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjon
L86C-0041
Register lid 2012
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Za, 15 Dec 2007, 19:47:28 » |
|
en ik zag dat de bekabeling voor de mistlampen (voor) al klaar hing..
Nee joh, die is om de vagcom aan te sluiten 
|
|
|
|
|
|
Polow/JohanGT is een oplichter: koop niks van hem, is mij nog 250 euro schuldig.
|
|
|
Serge
L86C-0001
Non-Register lid
 Sweden
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Za, 15 Dec 2007, 19:57:37 » |
|
|
|
|
|
|
|
cylinderkopbewerking 8v= 150,- 16v=250,- voor meer info pm of mail
|
|
|
mark2fpolo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Zo, 16 Dec 2007, 14:51:24 » |
|
volgens mijn garage klapper niet  Daar stond bij voorbereiding mistlampen voor... Maar goed kan het natuurlijk nog fout hebben, ik ben maar een mannetje die nog veeeel moet leren  Het waren 2 kabeltjes die opgerold zaten bij mijn hoofdremcilinder??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Zo, 16 Dec 2007, 16:10:52 » |
|
Hint:
Heb je een voetpompje voor de ruitensproeierspriets?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mark2fpolo
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Zo, 16 Dec 2007, 16:43:10 » |
|
ik heb een voetpompje idd..
Je bedoelt dat die voor een een pompje zijn??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Folkert
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: Ma, 17 Dec 2007, 11:46:24 » |
|
Ja ik heb er 1/2 over voor de ruitenwisservloeistofpomp..
En nog 2 bij de hoofdremcilinder, maja dat blijkt voor een luxere uitvoering te zijn geweest?? Met 4 stekkers op de HRC?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|