PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 14:13:55 » |
|
Voor de najaarsmeeting wil ik deze onderdelen nog zo veel mogelijk verkocht hebben (onderdelen kunnen mee naar de meeting.) Prijzen zijn onderhandelbaar. Er kan ook eventueel geruild worden, als je iets leuks in gedachten hebt.
Te koop:
1 Grijs Polo 2 Fox interieur (steilheck en coupe): stoelen, achterbank, deurpanelen met buitenspiegelverstellings-gaten en deurbakken, en zijpanelen achter en bagageruimte-afdekkingsdoek. Bestuurdersstoel heeft nog een vlek, maar die verwacht ik er wel uit te hebben voor zondag, en de haakjes om de doek op te hangen kan ik niet vinden, maar de dealer heeft ze geloof ik nog wel, voor ongeveer 5 euro (4 haakjes en schroefjes) als ik het goed heb. Vraagprijs 50 euro [verkocht]
1 G40 querlenker (draagarm), dus met uniball. Vraagprijs 20 euro
1 Cuna High/Low 8+8/16 kristalscanner, met 16 kristallen, kan zowel in het stopcontact of op accuspanning. Ingebouwde antenne, of externe dmv autoantenne aansluiting. Gebouwd in de jaren '70 in Japan (Cuna is een Nederlands merk, maar elders werd deze verkocht onder het merk Beta) Verwisselbare lampglaasjes, maar ik heb alleen maar rode. Vraagprijs 35 euro
1 set sneeuwkettingen, passend op polobanden, zolang je niet extreem breed gaat (t/m 175mm breed zal wel gaan) Zo te zien ongebruikt. In de bijbehorende plastic kist. Vraagprijs 15 euro
3 ECU's voor de NZ motor (digijet) Deze heb ik getest. Vraagprijs 20 euro per stuk
2 mono-motronic ECU's, nummer 030 906 026 A. Ik ben er nog niet achter of dit voor AAU of AAV is. Vraagprijs 15 euro
1 Polo 2f tellerbak met digitale klok en toerenteller Vraagprijs 20 euro
1 standaard Polo 2 stuurtje, grote naaf Vraagprijs 10 euro
1 Volkswagen Golf stuurtje, grote naaf, stuurtje is iets groter dan polo stuurtjes, en de rand is zachter. Vraagprijs 10 euro
1 Victor sportstuurtje, kleine naaf, de VW stikker op de toeter is niet mooi meer (kan eraf) Vraagprijs 20 euro [verkocht]
1 set witte Hella knipperlichtglaasjes voor voorop de polo 2 (eerdere types hebben toch dezelfde?) met de oranje binnenglaasjes. Vraagprijs 5 euro [verkocht]
1 set buitenspiegels Polo 2, niet van binnenuit verstelbaar. Vraagprijs 10 euro
6 52mm metertjes, 2 ampere, 2 klokjes, 1 toerenteller tot 8000 toeren en 1 oliedrukmeter. Allen merk Equus, behalve 1 klokje, die is merk Jaeger. Oliedrukmeter is niet mooi meer en het lampje wil niet goed blijven zitten zonder opvulling. Vraagprijs 5 euro per stuk [toerenteller, 1 amperemeter en het Equus klokje zijn verkocht]
5 mistlampschakelaars Polo 2. 1 heeft een afwijkende aansluiting achterop, met verwijderbaar lampje. Vraagprijs 5 euro per stuk
2 ventilatorweerstanden gebruikt Vraagprijs 5 euro per stuk
4 ontstekings transistorblokken (NZ, MH enz.) Vraagprijs 5 euro per stuk
2 "stroomverdelers" (ontstekingsverdeler, dus dat ding aan het motorblok met de hall gever, vacuumvervroeger enz.) (MH) Vraagprijs 5 euro per stuk [verkocht]
1 Middenconsole, gehaald uit een polo 2 sprinter, maar daar paste hij niet helemaal lekker in, met 1 ruimte voor autoradio. (zit nu een beschadigd plaatje voor 3 52mm metertjes) met daaronder 6 uitklappende cassete houders (in het geheel te verwijderen en te vervangen voor iets anders) Niet de votex middenconsole volgens mij, maar misschien iets universeels. Materiaal is staalplaat, bekleed met kunstleer aan de buitenkant, en tapijt op de bodem. Vraagprijs 15 euro. [verkocht]
1 Relais 99 (ruitenwisserrelais met regelbare interval, ter vervanging van relais 19) Vraagprijs 5 euro [verkocht]
Diverse relais (als iemand een bepaald relaisnummer heeft wat ze moeten hebben kijk ik even) Vraagprijs 1 euro per stuk
8 Chroom (of is het RVS?) deurhendelplaatjes (de strip over de hendel heen) Vraagprijs 2 euro per 2 stuk. [2 verkocht]
1 antenne, zwart, niet telescopisch, zo'n 90 cm Vraagprijs 5 euro
1 stalen klepdeksel voor hydrostoters. 2 kleine roestplekjes, verder helemaal roestvrij. Vraagprijs 5 euro
4 Bobines voor transistorontsteking (NZ, MH, enz.) getest en werkend, met montagebeugel. 1 heeft wat beschadigingen die het functioneren niet beïnvloeden. Vraagprijs 10 euro per stuk
|
|
|
|
« Laatste verandering: Za, 24 Okt 2009, 14:21:49 door PoloDennis »
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 14:33:44 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: Di, 13 Okt 2009, 14:44:58 door PoloDennis »
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 14:46:42 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: Di, 13 Okt 2009, 14:58:06 door PoloDennis »
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 14:47:03 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: Wo, 14 Okt 2009, 18:56:10 door PoloDennis »
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
Der Ghopmeister
L86C-0105
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 15:42:23 » |
|
bagagedoek is zelfde idee als hoedenplank neem ik aan maar dan van stof? die verkoop je niet los zeker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 15:46:40 » |
|
bagagedoek is zelfde idee als hoedenplank neem ik aan maar dan van stof? die verkoop je niet los zeker?
het is inderdaad hetzelfde idee, en de haakjes zitten in plaats van de plastic dingen aan de zijkant waar de hoedenplank op steunt en de boxjes in zitten. Het is inderdaad van stof, gespannen tussen de haakjes, dezelfde stof als de bekleding van de stoelen en achterbank. Ik verkoop het liever niet los, tenzij er een ander die de rest, zonder de doek, wil overnemen, de rest staat me nogal in de weg, de doek nog niet erg.
|
|
|
|
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
RoelG
L86C-0115
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 15:53:09 » |
|
doe mij die MH ontstekingkjes maar  10,- meenemen (even noteren voor mezelf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 15:56:48 » |
|
doe mij die MH ontstekingkjes maar  10,- meenemen (even noteren voor mezelf) in orde (let wel, ongetest, en zo uit sloop auto's gehaald, dus niet erg mooi, daar is de prijs dan ook naar, 1 heeft een radio-ontstoringskap erbij)
|
|
|
|
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
Der Ghopmeister
L86C-0105
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 15:58:54 » |
|
Ok houd dit topic wel ff in de gaten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RoelG
L86C-0115
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 16:03:06 » |
|
in orde (let wel, ongetest, en zo uit sloop auto's gehaald, dus niet erg mooi, daar is de prijs dan ook naar, 1 heeft een radio-ontstoringskap erbij)
staat genoteerd. (maar ging er niet vanuit dat ze gereinigd en opgepoetst waren voor dat bedrag)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Steilheck
L86C-0113
Register lid 2012
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 16:46:00 » |
|
Wat versta je bij de stuurtjes onder grote en kleine naaf? PM anders even een foon nummer. Kunnen we even makkelijker praten. Vast bedankt.
|
|
|
|
|
|
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 17:18:18 » |
|
Wat versta je bij de stuurtjes onder grote en kleine naaf? PM anders even een foon nummer. Kunnen we even makkelijker praten. Vast bedankt.
het stuur zit op de stuurstang met een bepaalde vertanding, grote naaf wil zeggen, grotere diameter en fijnere vertanding, deze is gebruikt bij latere polo 2's en alle 2f's. Kleine naaf is een kleinere diameter, met grovere vertanding. Bij late polo 2's is het eigenlijk een adapterbus die over de stuurstang heenzit, zonder deze adapterbus kunnen daar ook stuurtjes met kleine naaf op. Grote naaf is dus voor latere polo 2's en 2f's, of als je een adapter over de kleine naaf heenzet ook bij oudere polo's. Kleine naaf zit standaard op de oudere polo's, late polo 2's kan je de adapter afhalen, waardoor je ze ook kan gebruiken, maar ik geloof dat deze bij de 2f niet verwijdert kan worden, dus in dat geval moet je de stuurstang vervangen lijkt me.
|
|
|
|
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
Steilheck
L86C-0113
Register lid 2012
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 17:36:15 » |
|
Ik heb nl zelf een Victor stuurtje welke nog niets past en een auto met kleine naaf (17 en een beetje aan mm) met grove vertanding. Als we elkaar goed begrijpen past dus jou Victor stuurtje direct op mijn stuuras.
Zo ja dan mag je die voor mij inpakken er vanuitgaande dat er zoiets als op de foto bij zit want dat ontbreekt mij nog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PoloDennis
L86C-0104
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 17:41:43 » |
|
Ik heb nl zelf een Victor stuurtje welke nog niets past en een auto met kleine naaf (17 en een beetje aan mm) met grove vertanding. Als we elkaar goed begrijpen past dus jou Victor stuurtje direct op mijn stuuras.
Zo ja dan mag je die voor mij inpakken er vanuitgaande dat er zoiets als op de foto bij zit want dat ontbreekt mij nog.
Ja, deze zou direct moeten passen, is ook direct zo uit een polo gekomen, oude stuurtje eruit, en deze er weer in, ik zal hem voor je meenemen.
|
|
|
|
|
|
Pimp my Polo
|
|
|
Steilheck
L86C-0113
Register lid 2012
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Di, 13 Okt 2009, 17:42:55 » |
|
Kan ik mijn gereedschapskist ook vast inpakken!  En mijn portemonnee natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|