Het Polo86c Register

Forum

Za, 26 Mei 2012, 10:18:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Onderdelen Volkswagen Polo 1988  (gelezen 232 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
rooidraakje
Non-Register lid

« Gepost op: Vr, 01 Jan 2010, 12:46:25 »

Voor de velgen, incl. nieuwe banden (cupvelgen 14", 185-55-14=achter, 185-50-14=voor) vraag ik € 300,00
Voor de originele velgen, incl. banden (13", 165-80-13= voor en achter) vraag ik € 150,00
Voor het interieur (2 voorstoelen en de achterbank, voor foto's mail maar even) vraag ik € 150,00
Voor de rest van de losse onderdelen... Als iemand € 600,00 geeft voor heel de auto (dat is eigenlijk alles al samen voor interieur en velgen) mag die de auto kopen. De andere onderdelen heeft men dan bij wijze van spreken gratis en voor niets.
Het liefste doe ik de auto compleet weg, enige waar naar gekeken moet worden is electra bedrading van dashboard verlichting en de koplampen. Ik heb hier helaas geen tijd voor om dit op te knappen. Motorisch is auto in zeer goede staat, heeft 143.000 km gelopen, heeft nergens geen rotte plekken en zit nog APK op aug-2010.
Voor foto van de auto zie profielfoto.

Ik hoop dat er zo voldoende informatie op staat zodat topic niet verwijderd/gesloten gaat worden  duimpje

Groetjes

PS: voor de complete gegevens van de auto zie het topic auto aangeboden, VW Polo 1988, of klik op mijn naam om mijn topics te zien
« Laatste verandering: Vr, 01 Jan 2010, 12:55:38 door rooidraakje » Gelogd
sonic_striker
Non-Register lid

Japan Japan

« Antwoord #1 Gepost op: Vr, 01 Jan 2010, 16:25:06 »

Zoals bij mijn vorige post:

Wat wil je hebben voor 2 voorschermen, 2 deuren, contactslot en eventueel een motorkap? alles natuurlijk alleen als het deukvrij is anders schiet ik er alsnog niets mee op:p

Hardcore gamer en Polo eigenaar grijns
Polofetish
Non-Register lid

Belgium Belgium

« Antwoord #2 Gepost op: Vr, 08 Jan 2010, 21:36:42 »

Voor de velgen, incl. nieuwe banden (cupvelgen 14", 185-55-14=achter, 185-50-14=voor) vraag ik € 300,00
Voor de originele velgen, incl. banden (13", 165-80-13= voor en achter) vraag ik € 150,00
Voor het interieur (2 voorstoelen en de achterbank, voor foto's mail maar even) vraag ik € 150,00
Voor de rest van de losse onderdelen... Als iemand € 600,00 geeft voor heel de auto (dat is eigenlijk alles al samen voor interieur en velgen) mag die de auto kopen. De andere onderdelen heeft men dan bij wijze van spreken gratis en voor niets.
Het liefste doe ik de auto compleet weg, enige waar naar gekeken moet worden is electra bedrading van dashboard verlichting en de koplampen. Ik heb hier helaas geen tijd voor om dit op te knappen. Motorisch is auto in zeer goede staat, heeft 143.000 km gelopen, heeft nergens geen rotte plekken en zit nog APK op aug-2010.
Voor foto van de auto zie profielfoto.

Ik hoop dat er zo voldoende informatie op staat zodat topic niet verwijderd/gesloten gaat worden  duimpje

Groetjes

PS: voor de complete gegevens van de auto zie het topic auto aangeboden, VW Polo 1988, of klik op mijn naam om mijn topics te zien

Hallo,

heb intresse in jou logotje van in de grill vanvoor als het een chroom logotje is tenminste...

grtzz
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: