subbas
Non-Register lid
 Tajikistan
|
 |
« Gepost op: Wo, 03 Mrt 2010, 17:25:07 » |
|
Hallo! update!
Ik ga van het weekend een 2f coupe uitelkaar halen, en het blok overzetten in mijn eigen coupe, de achterklep is ook al vergeven aan m'n zelf, en ik heb ook wat plannen met de spiegels, vind de kleine standaartspiegels mooier dan mijn van binnenuitverstelbare groene spiegels, welke dus ook verkrijgbaar gaan worden binnenkort. iK moet nog gaan kijken hoe diverse delen eruitzien maar laat maar weten wat je zoekt, en ik kijk effies of ik het heb, het gaat om een standaartpolo coupe met voorheen dan een nz blokje en 4bak erin.
Zoals belooft enkele prijzen:
Veerpoten voor compleet per stuk 25 euro, toplagers zijn ook nog goed en gaat om poot met fussee 4 bakje moet ik even bekijken, ik weet nog niet in welke staat die is, staat me bij dat er een keerringetje lekte 40 euro. Achterwielophanging compleet, dus as remmen en schokbrekers 45 euro. brandstofpomp en leidingen,(geen tank deze is vrij overtuigend lek!) 15 euro Interieur kabelboom 15 euro ruiten aan de zijkant 20 euro voor de set, weet niet of er een kenteken in staat eerlijk gezegt Tellerunit met klokje erin werkt prima, 15 euro, dashboard ook in goede staat 15 euro, dit is echter wel zonder achteruitverwarmingsschakelaar want deze heb ik zelf nodig als die nog werkt blauw interieur, bestuurdersstoel is wel wat ingezeten, maar voorderest nog best aardig interieur 25 euro. Plaatwerk, schermen voor per stuk 15 euro kleur kalk rood
mochten er nog mensen zijn die willen coresponderen over de prijs of willen bieden, dan is dat ook prima. Ik weet ook niet wat gangbare prijzen zijn ik weet wel dat ie zaterdag uitelkaar gaat en dat ik er zoveel mogelijk af ga halen, maar waar geen vraag naar is dat laat ik zitten en wordt waarschijnlijk afgevoerd of hou ik voor mezelf op reserve. OOk nog erbij opvoerpompje brandstof in de tank, moet ik nog kijken voor de prijs, geen id wat ze kostten nl, en normale brandstofpomp heb ik ook nog. verderruitmechaniek links werkt zeer goed, 7,50 euro complete slotenset met een sleutel 3o
deksel voor dashboardkastje met slotvangertje 5 euro orginele grill met glimmend vw logo 10 euro alle klemmetjes heel orginele speakers voor voorin dashboard, 10 euro stuurstangen beide zijden zitten er nog in zijn goed twee voorschermen nog in zeer goede staat zonder knipperlichtuitsparing in het rood, geen roest of schades. 15 euro per stuk. katalysator met voorpijp eraan van nz motor 35 euro, past waarschijnlijk ook gewoon op aav motor. Mocht er iets bijstaan wat je nog zoekt maar hier niet tussenstaat misschien, vragen kan altijd!! Gordelset voor acvhterin polo, 15 euro. org vw! trekhaakset plus achterbumper zwart. 30 euro
Ik kan ook dingen meenemen naar de meeting in mei!
Ik hoor 't wel
|
|
|
|
« Laatste verandering: Zo, 14 Mrt 2010, 20:41:39 door subbas »
|
|
|
|
|
Marjolijn
L86C-0084
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Wo, 03 Mrt 2010, 18:32:47 » |
|
Indien goede deurrubbers... interesse
|
|
|
|
|
|
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen
|
|
|
patrick86c
L86C-0031
Register lid 2012
 Aruba
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Wo, 03 Mrt 2010, 18:42:40 » |
|
gebruik je die motorkabelboom ook nog?
|
|
|
|
|
|
In Case Of A Emergency......Grab Beer and Run Like Hell!!
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Wo, 03 Mrt 2010, 18:44:51 » |
|
als het een groene is met kleurcode LC6U, motorkap heb ik wel interesse in mits in goede staat, die van mij is qua lak er best slecht aan toe.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Wo, 03 Mrt 2010, 18:46:30 door The_Maxx »
|
|
|
|
|
Jorp
L86C-0038
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Wo, 03 Mrt 2010, 21:28:05 » |
|
Subbas, zet er prijzen bij noem wat onderdelen op! Anders gaat de topic naar het archief.
Delen die zoal te koop komen: Compleet onderstel; Voorpoten met schokdempers en veren, achterdempers en veren, achteras. Zonnedak handbediend, kantel/schuif. Blauw cl interieur vrijs simpel met blauwe deurpanelen en vloermat. Interieur kabelboom. (NZ) Brandstofpomp + leidingen Ruiten zijkanten niet getint. Bumpers zwart Tellerunit met analoge klok.
|
|
|
|
|
|
Derby 1F 1981 G40 in aanbouw 1F GT style wit Polo 2 Coupe GT 1983 Komeet blauw, Polo 2 Coupe 1985 1.6 AEE/ABU mat zwart,
|
|
|
Galloway
Non-Register lid
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Wo, 03 Mrt 2010, 23:13:24 » |
|
Waar woon je? En ik hoor graag de prijzen van diverse onderdelen. gr, Roy (galloway) 
|
|
|
|
|
|
USUS MAGISTER EST OPTIMUS (Ervaring is de beste leermeester)
|
|
|
subbas
Non-Register lid
 Tajikistan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Wo, 03 Mrt 2010, 23:35:54 » |
|
Ik ga morgen even de onderdelen van prijzen voorzien, ik woon in heerhugowaard, motorkap in de kleur groen heb ik niet de polo is rood, mijn huidige motorkap is ook wit, komt door voorgaande schade. Deurrubbers zal ik even voor kijken in welke staat die zich bevinden want uit mijn hoofd weet ik dat zo niet nl. dus prijzen volgen morgen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
subbas
Non-Register lid
 Tajikistan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 09:59:52 » |
|
Motorkabelboom is naar Jorp gegaan patrick, dus is al vergeven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
richard-polo
L86C-0119
Non-Register lid
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 10:02:42 » |
|
gebruik je die motorkabelboom ook nog?
Ik heb in de garage nog een aav motorkabeboom liggen, ik weet niet of je dat nog zoekt? maar ik doe er niks mee..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 10:15:30 » |
|
spoorstang links kan ik wat mee, mits in goede staat, en moet de goede maat zijn. zijn er verschillende
|
|
|
|
|
|
|
|
|
subbas
Non-Register lid
 Tajikistan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 10:33:09 » |
|
Ik ga zaterdag kijken, ik kijk wel hoe het gehele stuurhuis is plus stangen is misschien handiger. Staat er een nr op die spoorstang van jou of is de kogel gewoon anders? Laat even weten wat de bijzonderheden zijn.
Groeten, Sebas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 10:52:44 » |
|
Ik ga zaterdag kijken, ik kijk wel hoe het gehele stuurhuis is plus stangen is misschien handiger. Staat er een nr op die spoorstang van jou of is de kogel gewoon anders? Laat even weten wat de bijzonderheden zijn.
Groeten, Sebas
voor zover ik weet verschillen de lengtes. Voor de rest weet ik het niet. Als ik ze nieuw wilde bestellen waren er 2 te krijgen, en daar hadden ze het chassis nummer voor nodig. moet je even kijken, als je chassisnummer 86C2 is of 86D0, daar zit hem t verschil in (tot 86C200000 en vanaf 86D000001 zijn verschillende) mijne zal ik vanmiddag even opzoeken.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Do, 04 Mrt 2010, 10:56:17 door The_Maxx »
|
|
|
|
|
Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 10:55:35 » |
|
Bij 2f zijn de spoorstangen altijd gelijk, behalve bij de G40.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 11:22:37 » |
|
mijn chassisnummer begint met 80ZPYxxxxxx
@jaap: waarom vragen ze dan om het chassisnummer terwijl ze op kenteken zoeken (daar is te zien wat voor motor erin ligt, dus geen g40)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
subbas
Non-Register lid
 Tajikistan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Do, 04 Mrt 2010, 12:21:40 » |
|
Ik hecht bij de polo toch iets meer waarde aan de mensen hier dan aan een willekeurige garage hoor. Zal best kloppen wat Jaap zegt. maar ik ga zaterdag kijken hoe ze zijn, en ik loaat het je weten maxx.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|