Het Polo86c Register

Forum

Vr, 10 Feb 2012, 15:03:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 18   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie is Ian  (gelezen 4586 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ian_C
Non-Register lid

« Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 00:20:43 »

...

*edit*

Hmm.. Deze posting is leeggehaald door Ian, inclusief de titel van het topic.  Het hoe en waarom is onduidelijk, maar zonder titel is het topic wel erg onduidelijk..  Daarom in door mij de originele titel hersteld

Graag laten staan zo.
Groeten
Jaap
« Laatste verandering: Wo, 08 Jun 2011, 09:21:30 door Jaap » Gelogd

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
KoenG40
L86C-0022
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #1 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 04:54:28 »

Mooie auto, zo te zien  duimpje

1e eigenaar Polo G40 Genesis 7/94
Der Ghopmeister
L86C-0105
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #2 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 05:48:19 »

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #3 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 06:58:45 »

leuk autotje, lekker weinig km. Je hebt geluk gehad dat de auto niet van de krik is gevallen met t wiel eraf, dan was je verder van huis.

tip om (als je geen normale krik hebt) te voorkomen dat je auto van de krik af valt: reservewiel eronder met een balkje hout, en laat m daar iets op rusten. Mocht de krik wegglijden wordt ie opgevangen door dat wiel en blokkie hout. Had het ook in me auto liggen, maar ben inmiddels voorzien van assteunen en een krik.
Beste manier is natuurlijk een assteun eronder.
Sieperman
L86C-0151
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #4 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 10:25:17 »

Bagger van die krik man.

Oo=o=oO
Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator

Netherlands Netherlands

« Antwoord #5 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 12:22:16 »

Wees blij dat je niet zelf net onder de auto aan het werk was!
Dè reden om de standaard noodkrik ook alleen als standaard noodkrik te gebruiken.

Balen, want nu is het toch een smet aan je auto. Snowflakes zien er goed uit trouwens!

Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #6 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 15:12:10 »

..
« Laatste verandering: Zo, 24 Apr 2011, 14:09:57 door Ian_C » Gelogd

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #7 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 15:16:52 »

kweet niet waar ergens je van belgië bent, maar er zijn best wel wat adresjes aan de limburgse grens en net in nederland.
Classicpolo
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #8 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 15:18:49 »

Succes opt forum!! duimpje
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #9 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 15:20:45 »

kweet niet waar ergens je van belgië bent, maar er zijn best wel wat adresjes aan de limburgse grens en net in nederland.
Ja, het lot wil nu net dat ik aan de andere kant van Vlaanderen woon. :\ Namelijk in Oost-Vlaanderen, aan de grens van West-Vlaanderen (Waregem en omstreken).

@Classicpolo:

Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator

Netherlands Netherlands

« Antwoord #10 Gepost op: Vr, 16 Apr 2010, 15:25:28 »

Waregem -> Bij Gent dus lachen en Deinze en Nazareth..

Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #11 Gepost op: Zo, 25 Apr 2010, 00:00:13 »

Waregem -> Bij Gent dus lachen en Deinze en Nazareth..

Dat klopt. duimpje Het ligt tussen Gent en Kortrijk en tussen Deinze en Kortrijk. naughty

Vandaag een beetje aan de slag geweest met de onderdelen die ik gisteren kocht van WouterP. Maar eerst even met water zonder shampoo gewassen, gewoon ff al het zand/stof dat erop lag afgewassen - auto staat namelijk helaas 24/7 buiten). Op de foto's ziet de lak er vet blinkend uit maar dat is schone schijn, de lak is een beetje dof. Eigenlijk zou hij eens herspoten moeten worden, of iig eens goed gepolijst en gewaxt. Maar dan moet ik eerst eens een polijstset etc gaan kopen. Oh en ik haat die insectenresten (soort bruine vlekjes die je er maar moeilijk van krijgt, insectenpoep?)

Heb nu spijt dat ik die bumperversteviging voor vooraan ook niet meegenomen had want de mijne is er minder goed aan toe dan ik dacht:

Geplooid, en roest + afbladderende lak. Heb wat geprobeerd om het met een hamer recht te kloppen maar eigenlijk zou dat beter lukken als ik hem er helemaal vanaf haal.

G40 achterlichten en achterbumper zijn al gemonteerd. Het monteren zelf is een eitje, het is moeren losdraaien en jezelf in de meest hachelijke posities wringen om die moeren te kunnen losdraaien en daarna terug vast, wat het moeilijk maakt.

Achterkant met originele lichten en bumpert eraf:

Origineel licht eruit, G40 licht erin!

Smoked voorlichten en ditto knipperlichten zitten er ook op nu. Linkerzijscherm half. :'V Duurde enorm lang eer ik het zijscherm dat erop zat los kreeg, ook omdat de moeren aan binnenkant van de wielkas zitten, en je niet veel plaats hebt met je moersleutel (wou dat ik een boormachine had waarmee je moeren kunt losdraaien). Dan het 'nieuwe' scherm erop gezet, maar deze zit nog niet helemaal perfect. maar het werd helaas donker dus ik moest stoppen. Morgen ga ik verder.  klus

Voorkant:

Beschadigd zijscherm:

Nieuwe zijscherm heeft wel een andere kleur maar dat boeit me niet echt veel, aangezien de auto toch wel eens gerold of gespoten zal worden denk ik.

KoenG40
L86C-0022
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #12 Gepost op: Zo, 25 Apr 2010, 06:04:51 »

Ziet er goed uit  duimpje
Zie ik nou bij je nieuwe G40-achterlichten dat je links de achteruitrijlamp hebt? Engelse lampen?

1e eigenaar Polo G40 Genesis 7/94
jetta1982
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #13 Gepost op: Zo, 25 Apr 2010, 07:30:46 »

welkom, zo te lezen gaat het best goed komen met deze polo knipoog
Sjon
L86C-0041
Register lid 2012

« Antwoord #14 Gepost op: Zo, 25 Apr 2010, 07:37:21 »

Huh: ik meen daar een 1.0 carb (motorcode HZ) te herkennen.........in een Polo 2f?
Zijn de carb-motoren langer doorgeleverd in Belgie dunno

Polow/JohanGT is een oplichter: koop niks van hem, is mij nog 250 euro schuldig.
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 18   Omhoog
  Print  

Ga naar: