Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 15:13:37 » |
|
in nederland mag dat wel, krijg je gewoon stretched banden, wordt de omtrek ook iets minder groot van d8 ik. Maarja helaas mag dat in belgië niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 15:19:38 » |
|
in nederland mag dat wel, krijg je gewoon stretched banden, wordt de omtrek ook iets minder groot van d8 ik. Maarja helaas mag dat in belgië niet.
Idd. 
|
|
|
|
|
|
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum. Verwijderen van eigen berichten "
Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 15:22:43 » |
|
maar je mag toch geen bredere banden? Dan zou ik t gewoon doen, en op je staaltjes een nieuwe set leggen voor de keuring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 20:42:20 » |
|
maar je mag toch geen bredere banden? Dan zou ik t gewoon doen, en op je staaltjes een nieuwe set leggen voor de keuring  Kan ik evengoed nieuwe smallere banden kopen voor die set.  En brede banden mogen wel, maar mogen niet uit de wielkassen komen.
|
|
|
|
|
|
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum. Verwijderen van eigen berichten "
Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: Za, 03 Jul 2010, 21:31:00 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap van der Vegte
L86C-0118
Register lid 2012
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: Za, 03 Jul 2010, 21:35:13 » |
|
Wielbouten zijn bolconisch, niet conisch. Hondje met klitteband oid vastzetten 
|
|
|
|
|
|
Het is niet fijn, om ruitenwisser te zijn! 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.....
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: Za, 03 Jul 2010, 22:03:54 » |
|
Oh, dacht dat ze conisch waren, omdat ze schuin afliepen.. Klittenband is idd een idee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap van der Vegte
L86C-0118
Register lid 2012
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: Za, 03 Jul 2010, 22:31:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
Het is niet fijn, om ruitenwisser te zijn! 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.....
|
|
|
Gerard
Allmighty register-moderator aka Gerard - L86C-0131
Moderator - Register
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: Za, 03 Jul 2010, 23:26:09 » |
|
Van plan de woestijn in te gaan met de Jet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: Zo, 04 Jul 2010, 00:10:27 » |
|
Van plan de woestijn in te gaan met de Jet?  Jup, Dakar Rally he.  Naja, ze hadden enkel Dakar hoezen in de maat van de Jetta. @Jaap: Hmm, dan bestaan er dus 2 types bolconische VW bouten.. Want ze zijn verschillend dan die van m'n Polo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: Za, 17 Jul 2010, 16:00:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: Wo, 21 Jul 2010, 16:16:08 » |
|
Vandaag eens de accubak wat proper gemaakt, omdat ik de nieuwe accu erin gestopt heb. Zoals je ziet, in de verste verte geen accu wak te bespeuren.  Je zou haast durven zeggen dat de lak daar er nog als nieuw uit ziet.  Rest ook maar beetje gepoetst, voor zover ik erbij kon. Rechterbak niet echt goed kunnen poetsen ivm al die kabels. Ga er later nog wel eens met de stofzuiger doorheen.  't Accu'tje op z'n plaats. =)  Daarna even een (illegaal) testritje gedaan  , de Polo stond al zowat 2 weken stil namelijk. Startte meteen.  Onderweg kwam ik deze mooi gerestaureerde BMW Isetta uit 1956 tegen. De eigenaar heeft er 5 in totaal, hij is momenteel bezig met het opknappen van die 1959'er Isetta erachter, die hij uit Polen gehaald heeft. De gerestaureerde Isetta was in nog veel slechtere staat dan die achterste, dus die achterste zal ook weer mooi worden!   En tot slot nog een foto'tje van de Polo met zijn oudere broertje, de Jetta.   
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vwinfo
L86C-0147
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: Wo, 21 Jul 2010, 16:40:35 » |
|
 Maar word het niet tijd voor een project topic?
|
|
|
|
|
|
Iedereen heeft 1 regel als onderschrift, Waarom weet ik niet maar ik doe mee.
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: Wo, 21 Jul 2010, 16:42:48 » |
|
Maar word het niet tijd voor een project topic?
Heb ik ook al gedacht maar ben geen register lid (ok, kan je worden) en in vergelijking met anderen hier op 't forum doe ik te weinig aan de Polo. Lijkt misschien alsof ik veel doe, door de vele foto's. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vwinfo
L86C-0147
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: Wo, 21 Jul 2010, 16:43:55 » |
|
Lijkt misschien alsof ik veel doe, door de vele foto's.   True
|
|
|
|
|
|
Iedereen heeft 1 regel als onderschrift, Waarom weet ik niet maar ik doe mee.
|
|
|
|