hallo
ik heb hier een polo staan waar ik graag vanaf wil de auto is door de vorige eigenaar van een vriend over gekocht en die woonde in belgie dus de auto is ingevoert en een nieuw typ kenteken wil graag een golf station gaan halen zodoende
de auto is gekeurt tot oktober dit jaar
4 goeie banden
nieuwe uitlaat van voor tot achter (bonnetje aanwezig)
nieuwe accu (bonnentje aanwezig)
nieuw typ dachboard erin (van een polo van 90 tot 94) werkt helemaal alleen de toerenteller niet dit komt omdat er op dat blok geen aansluiting voor zit
ik heb hier ook nog een polo staan dezelfde van het zelfde bouwjaar alleen van voren totalloss hier komt ook dat dachboard uit de kilometer stand staat op 92000 Dit zijn de ORIGINELE kilometers van die witte polo dus ook van dat blok hier ligt een 1.3 inspuit in pas de eerste distibutie vervaning gehad is de kop vanaf geweest voor te kijken of alles nog in orde was hebben we gelijk nieuwe kleppen inlaten zetten en compleet nieuwe pakkingen!!
ik wou van 2 auto een gaan maken maar heb er geen tyd voor en de auto is te kleine vanwege gezins uitbreiding
de polo heeft een dikke achterbumper erbij( van een polo sedan (90t/m 94) past perfect)
ik kan hier nog zoveel neer zetten maar zou even niet meer weten wat
ik zal er even foto`s bij zetten die zeggen meer dan woorden
de vraagprijs zat ik aan te denken voor bijde auto`s 900 euro dat vindt ik niet te veel gevraagt voor 2 auto
maar een goed bod is altijd welkom
foto`s

deze 2 laatste foto`s zijn voor het ongeluk

Uploaded with
ImageShack.us