Het Polo86c Register

Forum

Zo, 12 Feb 2012, 02:22:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: [GZ] Mk1 Polo of Golf in goeie staat  (gelezen 895 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ian_C
Non-Register lid

« Gepost op: Ma, 07 Jun 2010, 19:14:39 »

Al op een paar fora gepost dus hier ook maar even proberen, al denk ik dat m'n kansen klein zijn (grotendeels Nederlanders hier), maar wie niet waagt niet wint. duimpje

Ik ben op zoek naar een Belgische rijdende (technisch in orde) MK1 VW Jetta, Polo of Golf in roestvrije staat. Een K70 ben ik ook geïnteresseerd in, maar die vind je vrijwel niet (in deftige staat). Lak hoeft niet perfect te zijn (liefst wel natuurlijk) maar hij moet wel hard en roestvrij zijn en rijdend (dus geen kleine plekjes hier of dit vervangen daar). Kilometerstand heb ik liefst onder de 90k à 100.000 km. Ook liefst in de buurt van West- of Oost-Vlaanderen (ben van Waregem).

Mijn maximum budget is 1500 à 1600 euro (eventueel ietsje meer indien de auto écht in goede staat is).

Heb nu een Jetta Mk1, maar sta wel nog open voor een ruil van Polo of Golf Mk1 voor mijn Polo 2F.

Mensen die iets weten staan, of iets hebben staan, laat het me maar weten en bied het maar aan. ja
« Laatste verandering: Za, 12 Jun 2010, 13:59:44 door Ian_C » Gelogd

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
JTG
L86C-0152
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #1 Gepost op: Ma, 07 Jun 2010, 19:19:30 »

als we allemaal nu eens een auto met weinig km's en in concours staat konden vinden voor dat geld hadden we denk allemaal die auto al gekocht nana

vw,vw,vw,mercedes en seat
martijn
Non-Register lid

« Antwoord #2 Gepost op: Ma, 07 Jun 2010, 19:20:38 »

Voor dat geld heb je mijn steilheck. Is alleen geen belgische auto.  lachen

Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983
JTG
L86C-0152
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #3 Gepost op: Ma, 07 Jun 2010, 19:21:42 »

heb jij een mk1 polo dan nana lachen

vw,vw,vw,mercedes en seat
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #4 Gepost op: Ma, 07 Jun 2010, 19:25:39 »

Haha, klopt, maar is vooral omdat ik geen klusser ben dat ik een auto zonder gaten of mankementen wil. Ga wel starten met een avondopleiding carrosserie vanaf september (1 avond per week), maar heb het nu al bij m'n Polo dat ik me eraan stoor dat hij niet meer perfect is. naughty

Dan zou je kunnen zeggen dat ik beter een nieuwe auto kan kopen (heb ik 't geld toch niet voor) maar ik hou nu eenmaal van oldies. hug

@Martijn: wil geen Steilheck, en ook geen Nederlandse, geen zin met dat gedoe met invoeren, anders had ik die blauwe Coupe van Vinkees al gekocht denk ik. nana

Heb nu wel een nette (Belgische!) Jetta 1 op het oog, richtprijs 1500 euro. klus

VW Jetta MK1 1982 1300 benzine 4 boite 118000 km 60 pk in zeer goede staat

Oorspronkelijk voor mezelf rijdensklaar gezet maar wegens omstandigheden terug te koop

nieuwe ruitenwissers
nieuwe remblokken voor + ontlucht
nieuwe bougies
nieuwe brandstofleiding
nieuwe cardanzak links voor
onderhoud gehad
uitlaat in orde
lichten + CO geregeld
goede banden
schakelt zeer vlot
motorisch 100% in orde
carrosserie in zeer goede staat
interieur heel net
alle papieren erbij
dubbele autosleutel
2 boxen achter pioneer 150 w aangesloten + 1 box midden voor met contactfiche radio JVC (radio niet in)
alles werkt zoals het moet behalve klokje in dashbord
batterij niet inbegrepen
proefrit mogelijk

1500 euro keuring in

Jammer dat hij wit is en niet zo'n oldie groene of bruine kleur, maar je kan niet alles hebben he.

Denk dat ik een afspraak ga regelen.  sturen

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
martijn
Non-Register lid

« Antwoord #5 Gepost op: Ma, 07 Jun 2010, 19:32:05 »

Die van Vinkees is ook niet belastingvrij, die van mij is 27 jaartjes oud, dan is het makkelijke qua keuring in BE toch?

Snap je redenen wel hoor, ik zoek ook liever eerst in eigen land naar een geschikte auto.  duimpje

Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #6 Gepost op: Ma, 07 Jun 2010, 19:39:50 »

Niet dat ik iets tegen Steilheckjes heb hoor, maar momenteel ben ik een beetje verliefd op MK1's.  love

Het is vooral het invoeren waar ik tegenop zie (al die papiererij en gedoe met kentekenplaten etc.) maar goed, je snapt m'n redenen. :p

Is 1500 euro een redelijke prijs trouwens voor die Jetta?

Hier nog wat foto's:

Mailtje terug gestuurd naar de verkoper om een afspraak te roggelen. Ga wel proberen te vragen aan m'n oom of die ook mee kan/wil, gezien hij meer van auto's kent dan ik (hij heeft m'n verlagingssetje op de 2F Coupé gestoken).

blikke74
Non-Register lid

Belgium Belgium

« Antwoord #7 Gepost op: Di, 08 Jun 2010, 00:12:31 »

@ ian ..heb nog wel nen jetta 2 staan mor een van de eerste bj 85.ook een 1300 in propere staat.is vorig jaar blanco gekeurd geweest.85000 km nieuwe koppeling (was reden verkoop).be intresse mail mor.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #8 Gepost op: Di, 08 Jun 2010, 12:42:28 »

@ ian ..heb nog wel nen jetta 2 staan mor een van de eerste bj 85.ook een 1300 in propere staat.is vorig jaar blanco gekeurd geweest.85000 km nieuwe koppeling (was reden verkoop).be intresse mail mor.

Eerst eens zien wat die witte Jetta geeft. duimpje

Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #9 Gepost op: Wo, 09 Jun 2010, 20:04:14 »

De Jetta is verkocht, binnen 2 weken ga ik hem ophalen. duimpje

Dus dit topic mag dicht.

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #10 Gepost op: Wo, 09 Jun 2010, 20:12:05 »

gefeliciteerd  duimpje
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #11 Gepost op: Wo, 09 Jun 2010, 20:34:21 »

gefeliciteerd  duimpje
Thanks djsjonk

En ja, typisch, ik kom thuis, open Cleaned.be, en zie dat ik een PM heb van die Polo 1F verkoper... Nog even voorgesteld of ie wil ruilen met m'n 2F.  (stiekem hoop ik van wel, dan heb ik 2 echte oldies naughty)

Hier nog wat vlugge pics:

Ook eens mee gereden uiteraard, alleen zijn de remmen volgens mij helemaal versleten (kan toch niet dat je het rempedaal helemaal naar beneden moet duwen zodat er een beetje beweging komt in de remmen? gert)

Moet ook nog een batterij zien te vinden, deze zit er jammergenoeg niet bij (hij had even z'n batterij erin gedaan van z'n Golf 2).

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #12 Gepost op: Wo, 09 Jun 2010, 20:37:12 »

rempedaal helemaal induwen?

dat kan onder andere betekenen:
Lekkage OF
Niet werkende (kapotte/lekke) rembekrachtiger OF
vacuümslang van rembekrachtiger kapot/lek, niet meer aangesloten.

en zo kan er nog meer zijn. Maar zou dat eerst nalopen.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #13 Gepost op: Wo, 09 Jun 2010, 20:38:25 »

Naja, hij doet hem eerst nog naar de keuring. Zien of ze er daar iets van zeggen. Hoop van wel, dan fixt ie het nog en hoef ik het niet meer te (laten) doen.  nana

Steilheck
L86C-0113
Register lid 2012

« Antwoord #14 Gepost op: Wo, 09 Jun 2010, 20:39:22 »

Als ze daar niets van zeggen .... twijfel ik aan de keuring

Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: