rekordc
L86C-0097
Register lid 2012
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Wo, 09 Jun 2010, 20:49:37 » |
|
Heeft dit model bekrachtiging? zo nee, dan kan het ook nog de hoofdremcilinder zijn die niet goed meer werkt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Do, 10 Jun 2010, 13:38:10 » |
|
Als ze daar niets van zeggen .... twijfel ik aan de keuring
Auto was voor het laatst gekeurd in 2001.  Eigenaar van wie ik hem koop heeft 'm ook pas sinds februari dit jaar. Zou tevens niet weten of er bekrachtiging op zit. 
|
|
|
|
|
|
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum. Verwijderen van eigen berichten "
Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
|
|
|
RoelG
L86C-0115
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Do, 10 Jun 2010, 13:40:06 » |
|
geen foto gemaakt van de motorruimte?
Wij zien het met een oogopslag (valt niet te missen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Do, 10 Jun 2010, 13:43:26 » |
|
geen foto gemaakt van de motorruimte?
Helaas niet.  Wou het wel, maar vond het een beetje raar met de verkoper er bij.
|
|
|
|
|
|
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum. Verwijderen van eigen berichten "
Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
|
|
|
nicofast
Non-Register lid
 Belgium
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Do, 10 Jun 2010, 17:56:09 » |
|
op ertvelde staat er een polo 86c coupe als je wilt ga ik he eens vragen? en hou ik e op de hoochte.  wagen is donkergrijs en heeft 1 blutsje in de deur aan passagierskant. mvg nico
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Do, 10 Jun 2010, 18:10:01 » |
|
op ertvelde staat er een polo 86c coupe als je wilt ga ik he eens vragen? en hou ik e op de hoochte.  wagen is donkergrijs en heeft 1 blutsje in de deur aan passagierskant. mvg nico Vragen, info en foto's mogen altijd.  Maar heb nu enkel nog interesse in een ruil met m'n Polo Coupe 2F, gezien ik nu 1500 euro armer ben door die Jetta. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicofast
Non-Register lid
 Belgium
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Vr, 11 Jun 2010, 09:25:11 » |
|
Vragen, info en foto's mogen altijd.  Maar heb nu enkel nog interesse in een ruil met m'n Polo Coupe 2F, gezien ik nu 1500 euro armer ben door die Jetta.  ik zal strax even paseren  en zal foto's nemen. gaje ook naar vag-fest?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Vr, 11 Jun 2010, 14:07:57 » |
|
ik zal strax even paseren  en zal foto's nemen. gaje ook naar vag-fest? Denk het niet, ligt een beetje te ver uit de buurt. Misschien dat ik naar VW Charly's ga, dat ligt hier op een steenworp vandaan.  Oja, nu ik een Jetta gekocht heb, heb ik al een stuk of 3, 4 aanbiedingen gehad voor Polo MK1's.. Typisch he.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Vr, 11 Jun 2010, 22:25:17 » |
|
ian, ik kan je aant eind van volgende week een accu van 45A leveren, wel gebruikt natuurlijk. Mag je zo van me hebben, wel afhalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Za, 12 Jun 2010, 12:05:32 » |
|
ian, ik kan je aant eind van volgende week een accu van 45A leveren, wel gebruikt natuurlijk. Mag je zo van me hebben, wel afhalen  Vrijdag, of zaterdag? Het vervelende is dat ik volgende week de namiddagploeg heb op 't werk, dus werken van 13 tot 21 u (en tot 19u op vrijdag). H Maar als ik het zo mag komen halen wil ik 't wel doen, je woont gelukkig vlakbij de Belgische grens al moet ik ook eerst een eind rijden naar die grens.  Breng ik die 4 banden anders mee of heb je geen interesse?  Je mag ze ook gewoon gratis hebben dan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Za, 12 Jun 2010, 12:35:05 » |
|
heb de bandjes dus niet meer nodig, auto gaat gewoon weg op die steelies.
Zal pas volgende week zaterdag kunnen denk ik. Misschien pas de dinsdag.
wil dr trouwens wel een tientje voor, want die accu is nog in redelijke staat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ian_C
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Za, 12 Jun 2010, 13:58:11 » |
|
Ik zie er van af, heb even op Google Maps gekeken en Echt is toch wel te ver voor me om even een batterij op te halen. Sorry. :>
Tevens ben ik nog steeds geïnteresseerd in een Polo Mk1, maar enkel in inruil met m'n Polo 2F (eventueel met opleg van mijn kant maar niet meer dan 100 euro).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.K.
Non-Register lid
 Switzerland
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Za, 24 Jul 2010, 07:39:20 » |
|
ian, ik kan je aant eind van volgende week een accu van 45A leveren, wel gebruikt natuurlijk. Mag je zo van me hebben, wel afhalen  & wil dr trouwens wel een tientje voor, want die accu is nog in redelijke staat.
= 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
richard-polo
L86C-0119
Non-Register lid
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Za, 24 Jul 2010, 09:07:35 » |
|
haha iets klopt er wellicht niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: Za, 24 Jul 2010, 20:37:17 » |
|
& =  1. oud bericht 2. wat boeit t? 3. accu staat nu voor 5 te koop, maar desnoods pakt me ma m over, die heeft iets minder vermogen in de auto zitten  dus kan wel. 4. Ian heeft inmiddels een nieuwe accu gekocht. maarre, daar gaat t topic nie over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|