Het Polo86c Register

Forum

Za, 26 Mei 2012, 13:17:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Tellerbak 2f  (gelezen 142 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
btracing
L86-0163
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Gepost op: Wo, 16 Jun 2010, 00:42:31 »

De tellerbak van m'n meisje d'r 92-er fox Steilheck heeft het begeven. Of beter gezegd, de lampjes. Even verwisselen zou je zeggen, maar die doen ook niets! Dus bij deze.

Gezocht: (omgeving Den Haag)

Tellerbak Polo 2f (90-94)

Ik weet niet of een bak met toerenteller anders is qua bestekkering, nu zit er een in met een klokje (net als in mijn 2f coupe). Zou er een toerenteller inzitten en zou dat werken, dan bouw ik die lekker bij mezelf erin. Hebben vrouwen toch niets aan naughty .

beoogde prijs: 20 euro?

Polo Coupé CL '92 'snowpolo'- Polo Fox Steilheck '92 - Polo Coupé C Sprinter '87
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #1 Gepost op: Za, 19 Jun 2010, 11:13:33 »

Ik heb er nog een zonder toerenteller, maar die zit momenteel nog in m'n eigen auto. naughty

Maar heb er wel een met toerenteller liggen, dus zal dan eens kijken om die in m'n auto te steken en degene zonder toerenteller eruit..

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
Gekke Gerrit
L86C-0070
Register lid 2012

« Antwoord #2 Gepost op: Za, 19 Jun 2010, 11:31:53 »

@TS: zou het een massa-probleem kunnen zijn, aangezien nieuwe lampjes ook niets doen? Doet de rest van de bak (metertjes) het wel (goed)?

Als het nl een massa-probleem is, heb je met een vervangende tellerbak nog steeds hetzelfde probleem? Dus kun je beter eerst even doormeten wellicht?

Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!
btracing
L86-0163
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #3 Gepost op: Do, 24 Jun 2010, 19:23:06 »

Oké, een tellerbak van de sloop doet ook helaas niets. De tellerbak in mijn eigen polo moet er nog op proberen. Maar als het een massa probleem zou zijn, waar zou dat kunnen zitten? De massa van het motorblok (links bij de motorsteun) is eens losgeschoten, daarna vast gezet en is gaan roesten. Vervolgens op geschuurd en gespoten... Verder heb ik de BALLEN VERSTAND van electra, maar wil het wel graag leren ;-).

Polo Coupé CL '92 'snowpolo'- Polo Fox Steilheck '92 - Polo Coupé C Sprinter '87
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: