Om even een geheel nieuw topic te beginnen met zaakjes die te koop staan.
- originele achterlichten waarvan het knippergedeelte zwart is gespoten. Inc lichtarmaturen en lampen. Dus plug and play. Reflector is nog gewoon zichtbaar, enkel het gele/oranje gedeelte is gespoten, licht uitstraling is nog voldoende.
prijs 5,-

- Pookknop 5bak
prijs: 0,50ct
- nieuwe schokdemper (hooguit 200km mee gereden) TA Technix, helaas schroefdraad vernaggeld bij het demonteren ivm de reparatie. Zit notenverstelling op. Handig iemand kan er vast wel iets mee. Inc nieuwe! veerschotel, stofkap, ringen!
prijs: 7,50,-

- Klepdekselpakking voor een ABD/AAE/AEE/AEX en dergelijke motoren. merk Victor Reinz, nummer: 71-31693-00
Nieuw in verpakking, Heb zelf een AAV blok, maar bij de bestelling hadden ze me de verkeerde gestuurd, deze is dus over en nooit uitgepakt.
prijs: 5,- (kan per post worden verzonden eventueel!)

- set gordels voor
prijs: 2,50,-

- Set universele raammotoren, voor de handige klusser, inc reservemotor. Zouden passend zijn voor een polo, maar ik krijg ze zelf niet ingebouwd.
prijs: 7,50,-

- klein grut voor polo, o.a. startmotorbevestiging, deurgreep e.d.
prijs per deel: Gratis!

- Relais 19 (wis was installatie met interval)
prijs: 1,-
-relais 99 (wis was installatie met VARIABELE interval)
prijs: 5,-
- NZ nokkenas zonder tandwiel.
- Originele telescoopantenne, roest niet, werkt nog volledig en is niet krom. Moet enkel een keer gesmeerd worden (beetje stroef)
- Inlegfilter Golf 2 NZ, blauw van kleur. Moet enkel even worden gecleaned. Verder in goede staat. Past niet in polo ivm grotere luchtfilterbak.
- 1x centreerring 67.1 -> 57,1, gebruikt, maar nog in orde, is van kunststof
prijs: 1,-
Setje deurpanelen voor 2f met deurbakken
heb de achterpanelen nog niet eruit gehaald, omdat ik daar nog geen vervanging voor heb.
Is een soort ribbel achtige stof. Rechterkant heeft helaas wat verkleuring, maar moet er vast uit te krijgen zijn. (helaas geen foto van)
zitten bij elke deurpaneel 3 parkergaatjes omdat de vorige eigenaar blijkbaar dacht dat ze er zo uitvielen? Valt op zich niet heel erg op, zitten in het leer onderaan.
- Kachelweerstandje, goed werkend!
prijs 5,-
Graag reactie in topic of via PM
alle prijzen zijn vraagprijzen en in overleg!
Hou het topic in de gaten want er kan regelmatig iets nieuws bijkomen!!