Het Polo86c Register

Forum

Vr, 10 Feb 2012, 13:41:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verkooptopic Rverlinde  (gelezen 2075 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pobresh
Non-Register lid

« Gepost op: Do, 17 Jun 2010, 14:27:16 »

Om even een geheel nieuw topic te beginnen met zaakjes die te koop staan.

- originele achterlichten waarvan het knippergedeelte zwart is gespoten. Inc lichtarmaturen en lampen. Dus plug and play. Reflector is nog gewoon zichtbaar, enkel het gele/oranje gedeelte is gespoten, licht uitstraling is nog voldoende.
  prijs 5,-

- Pookknop 5bak
  prijs: 0,50ct

- nieuwe schokdemper (hooguit 200km mee gereden) TA Technix, helaas schroefdraad vernaggeld bij het demonteren ivm de reparatie. Zit notenverstelling op. Handig iemand kan er vast wel iets mee. Inc nieuwe! veerschotel, stofkap, ringen!
prijs: 7,50,-

- Klepdekselpakking voor een ABD/AAE/AEE/AEX en dergelijke motoren. merk Victor Reinz, nummer: 71-31693-00
Nieuw in verpakking, Heb zelf een AAV blok, maar bij de bestelling hadden ze me de verkeerde gestuurd, deze is dus over en nooit uitgepakt.
prijs: 5,- (kan per post worden verzonden eventueel!)

- set gordels voor
prijs: 2,50,-

- Set universele raammotoren, voor de handige klusser, inc reservemotor. Zouden passend zijn voor een polo, maar ik krijg ze zelf niet ingebouwd.
prijs: 7,50,-

- klein grut voor polo, o.a. startmotorbevestiging, deurgreep e.d.
prijs per deel: Gratis!

- Relais 19 (wis was installatie met interval)
prijs: 1,-

-relais 99 (wis was installatie met VARIABELE interval)
prijs: 5,-

- NZ nokkenas zonder tandwiel.

- Originele telescoopantenne, roest niet, werkt nog volledig en is niet krom. Moet enkel een keer gesmeerd worden (beetje stroef)

- Inlegfilter Golf 2 NZ, blauw van kleur. Moet enkel even worden gecleaned. Verder in goede staat. Past niet in polo ivm grotere luchtfilterbak.

- 1x centreerring 67.1 -> 57,1, gebruikt, maar nog in orde, is van kunststof
prijs: 1,-

Setje deurpanelen voor 2f met deurbakken

heb de achterpanelen nog niet eruit gehaald, omdat ik daar nog geen vervanging voor heb.
Is een soort ribbel achtige stof. Rechterkant heeft helaas wat verkleuring, maar moet er vast uit te krijgen zijn. (helaas geen foto van)
zitten bij elke deurpaneel 3 parkergaatjes omdat de vorige eigenaar blijkbaar dacht dat ze er zo uitvielen? Valt op zich niet heel erg op, zitten in het leer onderaan.

- Kachelweerstandje, goed werkend!
prijs 5,-

Graag reactie in topic of via PM
alle prijzen zijn vraagprijzen en in overleg!

Hou het topic in de gaten want er kan regelmatig iets nieuws bijkomen!!
« Laatste verandering: Wo, 06 Apr 2011, 18:31:43 door Rverlinde » Gelogd
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #1 Gepost op: Ma, 21 Jun 2010, 12:46:31 »

Foto'tje(s) van die wielkas lijsten? klus

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #2 Gepost op: Ma, 21 Jun 2010, 15:12:39 »

komt eraan, even geduld lachen
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #3 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 13:02:20 »

Geïnteresseerd dus in die wielkastlijsten en side skirt, en batterij.

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #4 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 13:39:41 »

zijn de standaars sideskirts en wielkastlijsten.

Geen interesse meer in bumpers ruilen? lekker puh

Heb helaas nog geen tijd gehad om fotos te maken.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #5 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 13:59:49 »

zijn de standaars sideskirts en wielkastlijsten.

Geen interesse meer in bumpers ruilen? lekker puh

Heb helaas nog geen tijd gehad om fotos te maken.

Die waren toch gewoon wit overspoten, dus niet appelsienhuidloos? dunno

Ben ook wat aan 't twijfelen ivm dat trekhaak gat.. en dat ik wat zit te denken om de Polo in de verkoop te gooien.

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #6 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 15:58:53 »

tis gedeeltelijk sinaasappelhuid, maar op andere stukken is het weer zo dik erop gezet dat t wel glad is. Enkel waar t een beetje afbladerd is het enigszins sinaasappel.

Had jij niet ook nog een oud setje bumpers waarvan 1 niet helemaal meer goed was? (steun eraf, zo ja aan welke kant?) zou namelijk eventueel die wel willen hebben, mits je er niete veel voor vraagd (leuke ruil voor de wielkastlijsten en de accu bijvoorbeeld) Maak er maar een foto van, kan ik kijken of ik m kan repareren.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #7 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 16:27:09 »

tis gedeeltelijk sinaasappelhuid, maar op andere stukken is het weer zo dik erop gezet dat t wel glad is. Enkel waar t een beetje afbladerd is het enigszins sinaasappel.

Had jij niet ook nog een oud setje bumpers waarvan 1 niet helemaal meer goed was? (steun eraf, zo ja aan welke kant?) zou namelijk eventueel die wel willen hebben, mits je er niete veel voor vraagd (leuke ruil voor de wielkastlijsten en de accu bijvoorbeeld) Maak er maar een foto van, kan ik kijken of ik m kan repareren.
U vraagt, wij draaien. djsjonk

De steuntjes zijn helaas overal kapot. boehoe

Foto's zeggen meer dan woorden:

Voorbumper:

http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/100_5098.JPG

http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/100_5099.JPG

Aan beide kanten zitten ook 3 gaten geboord, zaten schroeven in om de bumper recht te houden. gert Is gedaan door de vorige garagist die deze auto onderhield. Kan je eventueel herstellen door te plasticlassen? of opvullen met plamuur voor bumpers...?

http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/100_5101.JPG
http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/100_5103.JPG

Achterbumper:

http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/100_5105.JPG

http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/100_5106.JPG

De bumpers zelf vind ik eigenlijk nog erg netjes, afgezien van die gaatjes en die afgekraakte steunen. boehoe Handige Harry zou 't misschien nog kunnen herstellen, ik heb geen zin meer om er nog energie in te steken. naughty

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #8 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 17:00:48 »

achterbumper is de enigste interessante. De voorbumper zitten gaten in, dat vind ik niks. Plasticlassen ok, maar niet met gaten in een zwarte bumper lekker puh

Achterbumper is nog te doen. zou een nieuwe steun opgezet kunnen worden met een goede lijm.

maargoed, heb liever een complete set in 1 keer, kan ik t ook zo ombouten ter plekke lekker puh

maak morgen ffkes een foto van die lijstenset voor je knipoog

Groet
Pierre
L86C-0101
Register lid 2012

Netherlands Netherlands

« Antwoord #9 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 18:14:17 »

@rverlinde probeer jij dan maar eens een 2f voorbumper te vinden zonder die gaten  gert

wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij/zij niet andersom stond
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #10 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 18:21:29 »

ik heb t over die achteraf gemaakte gaten om de bumper steunen te vervangen... Dat heb ik niet, en had ik bij mijn vorige ook niet.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #11 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 18:25:03 »

Als het dan toch tot een meet zou komen, wil ik ze gerust beide meenemen hoor.. In 't echt is nog altijd duidelijker dan op foto's. duimpje

Nog even een vraagje over die accu, hoe oud is deze? En wat als de auto continu buiten staat (zoals bij mij 't geval is)?

Over een meet gesproken, misschien kunnen we ook een meeting in die buurt organiseren... heb ik nog meer redenen om zo ver te rijden. lekker puh

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #12 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 18:53:48 »

wat bedoel je met wat als de auto continu buiten staat?

Geen idee hoe oud die accu is. Hij heeft wel een indicator van hoe ver ie heen is. Zal morgen eens kijken.

heb wel een idee voor een meet hier in de buurt, maar dat kan nog even duren. komen er dus ook meerdere polo rijders.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #13 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 19:37:06 »

wat bedoel je met wat als de auto continu buiten staat?

Geen idee hoe oud die accu is. Hij heeft wel een indicator van hoe ver ie heen is. Zal morgen eens kijken.

heb wel een idee voor een meet hier in de buurt, maar dat kan nog even duren. komen er dus ook meerdere polo rijders.

Met buiten staan bedoel ik dat ik hem niet binnen kan zetten in een garage 's avonds en 's winters. Dus staat in weer en wind buiten. :3

Dus heb dan graag een goeie batterij, dat de auto meteen start, zoals nu.

Polo2F
Non-Register lid

« Antwoord #14 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 19:59:42 »

ik raad je dan toch een nieuwe aan! weet jij hoe oud die accu is? een nieuwe kost de wereld ook niet en dan kun je echt een tijd vooruit, en hoef je ook in de winter niet bang te zijn dat hij het niet doet!
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6   Omhoog
  Print  

Ga naar: