Het Polo86c Register

Forum

Za, 11 Feb 2012, 11:36:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verkooptopic Rverlinde  (gelezen 2077 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #15 Gepost op: Di, 22 Jun 2010, 20:01:32 »

Met buiten staan bedoel ik dat ik hem niet binnen kan zetten in een garage 's avonds en 's winters. Dus staat in weer en wind buiten. :3

Dus heb dan graag een goeie batterij, dat de auto meteen start, zoals nu.

accu is op dit moment nog in gebruik, auto start meteen. Auto had een week stilgestaan toen ik m ging bekijken en daarna weer een week stilgestaan toen ik m ging halen, geen problemen met starten gehad iig.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #16 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 12:29:30 »

ik raad je dan toch een nieuwe aan! weet jij hoe oud die accu is? een nieuwe kost de wereld ook niet en dan kun je echt een tijd vooruit, en hoef je ook in de winter niet bang te zijn dat hij het niet doet!

Mja, als ik de Jetta heb, die de nieuwe daily wordt denk ik (en die ik vandaag ga ophalen, eindelijk  klappen), dan gaat de Polo aan de kant gezet worden, en eventueel verkocht (indien ik er genoeg voor krijg) of geruild (indien ik niet te veel moet opleggen). Belangrijkste is vooral dat hij nog kan rijden.

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #17 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 12:31:01 »

heb even een fototje gemaakt van de wielkastlijsten, zal die zodadelijk ffkes uploaden knipoog
inc de minderheden aan die set.
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #18 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 12:37:46 »

hier alvast 3 fotos:

foto 1: complete set
foto 2: scheurtje lijst rechtsvoor
foto 3: bevestiging rechtsachter (de andere gaatjes zijn goed bij deze)
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #19 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 12:40:15 »

Trouwens, de mijne heeft origineel banaantjes, als ik deze lijsten wil monteren, moet ik dan gaten beginnen boren? Of zou 't ook lukken met dubbelzijdige tape? klus

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.

Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #20 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 12:43:49 »

2e set fotos

foto 1: beschadiging linksachter. Wiel heeft aangelopen en er is dus wat afgesleten. waardoor het gat dus ook open is. Overige gaatjes zijn nog intact.
foto 2: beschadiging linksvoor, ook hier heeft t wiel aangelopen. Rest van de gaten is nog intact.
foto 3: sideskirts, beschadiging door de schroevendraaier om ze los te krijgen. Gaat volgens mij niet veel opvallen als je ze er terug op zet. Lijsten zijn nu niet helemaal recht, maar dat komt omdat ze niet vast zitten. Dan gaan ze weer recht zitten. Zitten overigens op meerdere plekken. Bij de ene skirt wat meer dan bij de ander.
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #21 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 12:45:05 »

@ian, als je origineel banaantjes hebt, als t goed is zitten de gaten voor de lijsten in de wielranden, althans bij mijn huidige wel. En volgens mij horen ze ook in de dorpel te zitten, maar dat weet ik niet zeker (zijn bij mij extra getectyleert, met duidelijk ronde stickers over de gaatjes, achter de tectyl)
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #22 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 12:57:25 »

Is die schade goed te zien als ze gemonteerd zijn?  dunno

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #23 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 13:00:17 »

waarschijnlijk niet

sideskirts misschien. wielranden is alleen te zien als je met je kop in de wielkast gaat hangen. Je huidige randjes zie je ook niet zitten, daar worden ze op gezet met popnagels normaal
« Laatste verandering: Wo, 23 Jun 2010, 13:02:19 door Rverlinde » Gelogd
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #24 Gepost op: Wo, 23 Jun 2010, 14:00:55 »

Kabelset is verkocht, die ga ik zo op de post doen

iemand nog interesse ergens in?
Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #25 Gepost op: Zo, 27 Jun 2010, 13:58:54 »

uppie!

@ Ian, nog interesse in de lijstenset?
accu staat nu binnen te wachten.
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #26 Gepost op: Zo, 27 Jun 2010, 14:13:10 »

uppie!

@ Ian, nog interesse in de lijstenset?
accu staat nu binnen te wachten.

Nog interesse ja. naughty

In de accu en de lijstenset. duimpje

Heb jij nog interesse in die bumper(s)?

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #27 Gepost op: Zo, 27 Jun 2010, 14:15:19 »

enkel bumpers die HEEL zijn, dus geen gaten of afgebroken steunen lekker puh
Ian_C
Non-Register lid

« Antwoord #28 Gepost op: Zo, 27 Jun 2010, 14:19:02 »

enkel bumpers die HEEL zijn, dus geen gaten of afgebroken steunen lekker puh

Dus ook niet in die achterbumper? Dacht ik er eindelijk iemand mee gelukkig te kunnen maken. naughty

Pobresh
Non-Register lid

« Antwoord #29 Gepost op: Zo, 27 Jun 2010, 14:20:01 »

ophang beugels zijn toch afgebroken? daar gaat de bumper van hangen, ziet niet uit knipoog En nieuwe steunen erop zetten lijkt me een lastig klusje.
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 6   Omhoog
  Print  

Ga naar: