JTG
L86C-0152
Non-Register lid
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: Vr, 21 Jan 2011, 22:33:15 » |
|
Wat betreft de elektrische raam verstellers. Zijn dit van die motoren die direct op de plek komen waar de slinger eraf gaat? Dus krijg je een bakje op het deurpaneel? Als deze achter het deurpaneel komen wil ik deze wel van je overnemen 
|
|
|
|
|
|
vw,vw,vw,mercedes en seat
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: Za, 22 Jan 2011, 00:09:00 » |
|
Wat betreft de elektrische raam verstellers. Zijn dit van die motoren die direct op de plek komen waar de slinger eraf gaat? Dus krijg je een bakje op het deurpaneel? Als deze achter het deurpaneel komen wil ik deze wel van je overnemen  als je de slingeras inkort en de tandjes verder meegroeft, zullen ze misschien achter de deurkaart passen, Wellicht een aanpassing aan de motoren en de slingerasjes (asje inkorten, motoren zo maken dat t staafje er doorheen kan, en dan vastzetten met permanent repair of vloeibaar/kneedbaar metaal. Derby1/polo1 zowieso niet, ivm platte deurkaarten. Wellicht is het ook mogelijk om je raammechanisme aan te passen. Iig moet het dus over de plek van de slinger, maar wellicht is er een andere manier om deze in te bouwen (achterkant van de slingeras bijvoorbeeld? dunno of dat mogelijk is)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JTG
L86C-0152
Non-Register lid
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: Za, 22 Jan 2011, 09:32:51 » |
|
Het ging mij in principe voor in de t2b. Deze heeft ook platte deurkaarten en deuren en dus geen plek ervoor, helaas.
Heb in de gaten dat het voor een 2 / 2f prima kan, alleen heb ik deze niet....
Dank voor de respons en succes met de verkoop.
|
|
|
|
|
|
vw,vw,vw,mercedes en seat
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: Za, 22 Jan 2011, 14:11:31 » |
|
de reden dat ik ze verkoop is omdat ze niet plug and play zijn, omdat de asjes maar weinig ruimte hebben om door de draaipunten van de motors heen te komen. Bij een 2f zou de motor bovenop de deeurkaart komen te liggen met nog een cm speling tussen deurkaart en motor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: Wo, 09 Feb 2011, 01:17:32 » |
|
UP vraagje aan de mods om even alle berichten te verwijderen behalve de beginpost en deze post, om het overzicht terug te behouden?
edit: ook nog relais 99 toegevoegd aan startpost
|
|
|
|
« Laatste verandering: Wo, 09 Feb 2011, 01:19:53 door Rverlinde »
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: Zo, 20 Feb 2011, 22:46:51 » |
|
Regiomeet up!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: Wo, 23 Feb 2011, 23:28:01 » |
|
Prijsverlagingen + aanvullingen + up, kan allemaal mee naar regiomeet of voorjaarsmeet! Begint me in de weg te liggen allemaal, dus heb t liefst t zo snel mogelijk de deur uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rekordc
L86C-0097
Register lid 2012
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: Wo, 23 Feb 2011, 23:47:19 » |
|
Die electrische ramenset lijkt me wel wat. Ben alleen niet op de meets, iemand uit noord/ oost NL die 't kan mee nemen?
|
|
|
|
|
|
- Onze Eigenste Ozzy Osbourne -
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: Do, 24 Feb 2011, 00:03:16 » |
|
what you see is what you get he, ik ben vrij handig, maar ik vond t teveel werk om alles aan te passen. Zit nog een reservemotortje bij. Ik sta niet garant dat je het werkend krijgt. Ze passen op de originele draaias, maar er zijn aanpassingen nodig om het goed te bevestigen. Diameter klopt iig.
pm maar, en kijk maar of t je lukt om iemand te roggelen die het voor je kan meenemen, desnoods kan het voor 6,75 verzonden worden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: Do, 24 Feb 2011, 22:33:51 » |
|
Setje deurpanelen voor 2f met deurbakken
heb de achterpanelen nog niet eruit gehaald, omdat ik daar nog geen vervanging voor heb. Is een soort ribbel achtige stof. Rechterkant heeft helaas wat verkleuring, maar moet er vast uit te krijgen zijn. (helaas geen foto van) zitten bij elke deurpaneel 3 parkergaatjes omdat de vorige eigenaar blijkbaar dacht dat ze er zo uitvielen? Valt op zich niet heel erg op, zitten in het leer onderaan.
prijs: 5,- krijg je er ook nog 2 extra deurbakken bij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: Za, 26 Feb 2011, 18:17:56 » |
|
laatste up voor morgen, als je vandaag nog reageert, kan ik het morgen meenemen naar de meeting!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: Di, 22 Mrt 2011, 17:21:41 » |
|
Zo, Up ermee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobresh
Non-Register lid
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: Wo, 06 Apr 2011, 19:32:58 » |
|
UP! en UPDATE!
en nogmaals een verzoekje aan de mods om het topic even te cleanen vanaf de startpost tot deze post!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaap
L86C-0004 "niet kabouter"
Administrator
 Netherlands
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: Wo, 06 Apr 2011, 22:17:16 » |
|
Verzoek aan Rverlinde: Graag een nieuw topic beginnen. Is meer werk dan elke posting stuk voor stuk te verwijderen. Gewoon eerste posting even 'bewerken' klikken, control-A, control-C, nieuw topic starten, control-V en klaar. trust me; dat is echt het makkelijkste!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|