Het Polo86c Register

Forum

Za, 26 Mei 2012, 13:25:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Retro Polo2 coupe 1.3 nz bj 1990  (gelezen 437 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jellehier
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Gepost op: Do, 24 Jun 2010, 23:39:22 »

Hierbij zet ik ook hier mijn polotje maar te koop.

het gaat dus om een 90er polo coupe compleet met NZ motor, deze is gekoppeld aan een 4 bakje.

de auto is voorzien van een zwart wit gestreept gt interieur die niet helemaal meer in nieuwstaat verkeerd.

lak is rondom netjes, heeft zn kleine plekjes maar is zeker nog mooi voor zn leeftijd.

auto staat op een 60/60 cup verlagingssetje. icm een setje cerez 13x6 inch honingraat wielen. Hier liggen gloed nieuwe banden op in de maat 165/55 r13.

Technisch is ie niet meer helemaal in top staat, zo jenkt de bak een bietje.. en zit er een roest gat in de bodem (verzinkdop eruit gevallen) verder is de auto helemaal hard naar mijn weten. (met deze roest wel nog door de APK gekomen afgelopen april.)

De reden dat de auto te koop staat is dat ik eigenlijk wat aandacht aan het beesie zou moeten besteden maar ik heb ook nog een 70er kever staan die ik eerst de nodige aandacht zal moeten geven. Liever heb ik dus dat deze mooie polo bij een liefhebber terecht komt die ervoor gaat zorgen.

auto is te bezichtigen in Schaarsbergen en Arnhem.

hierbij de foto's

Vraagprijs voor dit alles is. €1000

Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.
jellehier
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

« Antwoord #1 Gepost op: Do, 01 Jul 2010, 11:22:16 »

alseblief mannen help me van dit pracht bakkie af zodat ik wat aan mn kever kan doen

Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: