Het Polo86c Register

Forum

Vr, 10 Sep 2010, 02:25:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: No news to day

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: GTI Treffen Wörthersee 2010  (gelezen 267 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Hanf
Non-Register lid

Netherlands Netherlands

Hanf a.k.a. Oldskoolpolo

« Gepost op: Ma, 10 Mei 2010, 09:22:43 »

Voor de mensen die het leuk vinden. Wij zijn élke dag foto's aan het uploaden vanuit Oostenrijk van het grote gti treffen. Dagelijks worden dus nieuwe foto's op onze site gezet. Dus voor voor wie niet kon gaan en toch elke dag de mooiste auto's wil zien, neem eens een kijkje op www.vwclubparkstad.nl

Check onze vernieuwde site www.vwclubparkstad.nl
BestwelBouke
Register lid

Netherlands Netherlands

Bouke Jonker

« Antwoord #1 Gepost op: Zo, 16 Mei 2010, 14:46:24 »

ben gister nacht net terug gekomen vanuit velden duimpje en ben er voor de zoveelste keer achter gekomen dat duitsland asociaal groot is gert maar goed dat mocht de pret niet drukken. Wörthersee is gewoon zo vet en niet te vergelijken met andere meetings elk straatje dorpje enz rondom dat meer is verzadigd met mooie auto's en mensen die ze komen bekijken. het is alleen wat jammer dat er af en toe zo veel dronken gummie gummie roepende duitsers op de weg staan die je er niet eerder langs laten als dat je gummie gummie heb gedaan gert
mja al met al was het duimpje zelf heb ik geen foto's gemaakt 2 vrienden met van die spiegelreflexfotokanonen kan ik niet tegen op met m'n telefoon dus waarom de moeite nemen ik zal wel even kijken wanneer ik de foto's heb dan zoek ik er een paar mooie tussenuit duimpje en volgend jaar ben ik er zeker weer bij

Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: